自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 6583


1#
發表於 15-5-6 18:57 |只看該作者
胃抽筋,腸道抽搐除左睇西醫,你地會食d咩架?


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


2#
發表於 15-5-6 19:00 |只看該作者

回覆:胃抽筋,腸道抽搐

我星期一先抽完,昨日睇醫生,無特別食啲乜喎


男爵府

積分: 6583


3#
發表於 15-5-6 19:04 |只看該作者
回覆 joeyjoeycc 的帖子

唔知係唔係有d食療呀湯水呀果d野


伯爵府

積分: 16603

玩具勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 15-5-6 19:18 |只看該作者
抽緊喇痛到死,咩都唔想食,呢排又腸胃炎、感冒、胃痛搞到瘦左10磅有多,唔使減肥迎夏日


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 15-5-6 19:19 |只看該作者

回覆:胃抽筋,腸道抽搐

冇咩做,等佢抽完。


公爵府

積分: 25507


6#
發表於 15-5-6 19:21 |只看該作者

回覆:胃抽筋,腸道抽搐

食粥清腸胃,係咪本身壓力大?
我會食西藥buscopan, stop腸抽筋好好.

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


男爵府

積分: 6583


7#
發表於 15-5-6 19:32 |只看該作者

回覆:alik 的帖子

我就無壓力,不過食左糯米難消化而成,我食緊dhacopan和phyzidine,都OK啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo