爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 847


1#
發表於 15-6-13 16:35 |只看該作者
係商場車展睇中架車想試車,sales話要hold起2萬訂架車返黎試(碌左卡但無過數),不過試完如果唔啱係可以全數退,當時簽左臨時買賣合約!之後同朋友講返,佢話試車應該唔洗咁,話簽左臨時買賣合約,等於係買架車!
而家好擔心比人呃,第一次買車,乜都唔識!請問大家有無試過咁?




伯爵府

積分: 16022


2#
發表於 15-6-13 17:28 |只看該作者
放低錢先否以試車,俾我就過主。唔制。


別墅

積分: 847


3#
發表於 15-6-13 17:55 |只看該作者

回覆:sf013hk 的帖子

其實係咪正常係唔洗,比salesman呃左?




大宅

積分: 3505


4#
發表於 15-6-13 19:28 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

新車還是二手?





別墅

積分: 847


5#
發表於 15-6-13 21:15 |只看該作者

引用:新車還是二手? +

原帖由 kennyklt 於 15-06-13 發表
新車還是二手?
新車呀




別墅

積分: 997


6#
發表於 15-6-13 22:03 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

趣聞




水晶宮

積分: 50741

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 15-6-13 22:38 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

吾係卦
新例???


大宅

積分: 1142


8#
發表於 15-6-13 22:40 |只看該作者

引用:係商場車展睇中架車想試車,sales話要hold

原帖由 keibe_0523 於 15-06-13 發表
係商場車展睇中架車想試車,sales話要hold起2萬訂架車返黎試(碌左卡但無過數),不過試完如果唔啱係可以全 ...
Hoxxa?


別墅

積分: 926


9#
發表於 15-6-13 22:53 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

肯定吾駛,不論新車定二手都未試過。


別墅

積分: 847


10#
發表於 15-6-13 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+keibe_0523+於+15-06-13+發表

原帖由 Edward0413 於 15-06-13 發表
Hoxxa?
係呀




別墅

積分: 847


11#
發表於 15-6-13 23:05 |只看該作者

回覆:keibe_0523 的帖子

唉~好唔開心,比人呃左⋯




別墅

積分: 926


12#
發表於 15-6-13 23:19 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

吾驚嘅,ho__da係大公司,你吾啱應該可以攞番錢嘅,二手就危險d


複式洋房

積分: 433


13#
發表於 15-6-14 00:23 |只看該作者
應該打去佢公司投訴!


別墅

積分: 828


14#
發表於 15-6-14 02:47 |只看該作者
新舊車也不用付訂金的


男爵府

積分: 7633


15#
發表於 15-6-14 07:40 |只看該作者

引用:係商場車展睇中架車想試車,sales話要hold

原帖由 keibe_0523 於 15-06-13 發表
係商場車展睇中架車想試車,sales話要hold起2萬訂架車返黎試(碌左卡但無過數),不過試完如果唔啱係可以全 ...
試咗車未? 如果到時吾啱心水,或者部車無出現過,咁點呢?你好快啲同車行(不是salesperson)對質。


大宅

積分: 3505


16#
發表於 15-6-14 08:34 |只看該作者

回覆:車展約試車,係咪要hold錢?

有啲預期會好受歡迎嘅車種,買家唔想排長龍,有人會車未到港,連價單都未有時就俾定訂金排隊,但如果價單出咗唔滿意係可以退訂。不過我諗Honda應該未到呢個程度。




大宅

積分: 1142


17#
發表於 15-6-14 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Edward0413 於 15-06-13 發表

原帖由 keibe_0523 於 15-06-13 發表
係呀
佢地興咁......


別墅

積分: 847


18#
發表於 15-6-14 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+keibe_0523+於+15-06-13+發表

原帖由 Edward0413 於 15-06-14 發表
佢地興咁......
你都試過咁?




珍珠宮

積分: 30597


19#
發表於 15-6-14 17:46 |只看該作者
咁你試完吾啱,有無搵佢VOID左張臨時買賣合約和張簽卡紙?


大宅

積分: 1142


20#
發表於 15-6-14 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Edward0413 於 15-06-14 發表

原帖由 keibe_0523 於 15-06-14 發表
你都試過咁?
我冇錢比訂......


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo