婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 3761


1#
發表於 15-6-18 21:45 |只看該作者
本帖最後由 唔關我事~ 於 15-6-19 00:15 編輯

我好想飲一款湯,但99又唔會煲,而我又冇理由叫99煲架,其實佢唔鍾意人搞佢個廚房,我冒住佢會黑面而煲,咁我第一次起99屋企煲湯既咁個湯有雞腳既,99好鍾意食雞腳,佢夾左隻雞腳落碗到之後問我:係咪用青木瓜煲架?
我:唔係呀!係用哈蜜瓜皮煲架
點知99即刻黑面,再望一望佢個仔(即係我c6),之後拎住隻有雞腳既碗快步行入廚房,張隻雞腳倒落垃圾桶,之後99冇再掂過碟湯渣,但其他人都好鍾意食同飲湯,連平時好少掂湯渣同番碗既姑9都鍾意食,
即係個湯係冇問題啦
嘩⋯⋯我覺得佢好冇禮貌囉,難聽d講句係冇家教囉,識唔識尊重人架,都未食就咁做,如果係難食我唔介意,但唔係囉

99煮任何食物都唔會落糖黎調味,但又落好多鹽,所以d餸多數都係得個咸字
唔通因為哈密瓜係甜,所以唔鍾意食⋯⋯



更新:
我同c6講:係咪以後99煲既湯太油,我唔鍾意飲,就起99面前倒左佢呀?
c6:佢其實唔係黑面,佢個樣係咁
我:就算係咁,都唔洗即刻入廚房倒左去呀!
c6:佢都冇,隻碗都冇野黎既…
原來c6係原全唔知佢阿媽做過d咩事囉,但成個過程c6都起現場,99行左入廚房,我地幾個人仲對望左,我以為大家都知咩事






大宅

積分: 4383


2#
發表於 15-6-18 21:59 |只看該作者

引用:我好想飲一款湯,但99又唔會煲,而我又冇理

原帖由 唔關我事~ 於 15-06-18 發表
我好想飲一款湯,但99又唔會煲,而我又冇理由叫99煲架,其實佢唔鍾意人搞佢個廚房,我冒住佢會黑面而煲,咁 ...
佢敢做,我即刻有位入

爆喊做場大龍鳳

對白:

鳴哇,99我見你鐘意食雞腳特登煲乜乜乜


餘下自作



玩野丫拿



點評

小可愛11    發表於 15-6-20 00:09


大宅

積分: 1606


3#
發表於 15-6-18 22:13 |只看該作者

回覆:唔關我事~ 的帖子

比我就成日煲哩隻湯,佢愈唔中意就愈想挑戰。

點評

小可愛11    發表於 15-6-20 00:09
小肥楊    發表於 15-6-19 16:43


男爵府

積分: 9140


4#
發表於 15-6-18 23:01 |只看該作者
回覆 唔關我事~ 的帖子

嘩... 咁都得?! 真係好冇禮貌, 唔知如果調番轉係佢煮你扔, 佢會點?!?!
我想知C6 同其他屋企人見到有乜反應? 認真失禮......


大宅

積分: 2530

育兒性格勳章


5#
發表於 15-6-18 23:01 |只看該作者

回覆:唔關我事~ 的帖子

題外話,求湯譜


大宅

積分: 3761


6#
發表於 15-6-18 23:10 |只看該作者

引用:回覆 唔關我事~ 的帖子嘩... 咁都得

原帖由 littlesun 於 15-06-18 發表
回覆 唔關我事~ 的帖子

嘩... 咁都得?! 真係好冇禮貌, 唔知如果調番轉係佢煮你扔, 佢會點?!?!
其實佢煲湯/滚湯都勁多油,每次都睇住d油真係勁唔想飲落肚,但我從來冇出過聲,佢不幾多我都照飲,試過飲滚湯,係飲到有花生油味囉,我就係尊重佢,先唔出聲,但佢咁樣做,我需要改變下


禁止訪問

積分: 54592


7#
發表於 15-6-18 23:18 |只看該作者

引用:題外話,求湯譜

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3761


8#
發表於 15-6-18 23:21 |只看該作者

引用:題外話,求湯譜

原帖由 溫太 於 15-06-18 發表
題外話,求湯譜
雞腳10隻左右(唔食/鍾意食可自行加減)
豬展
雪耳1個
哈密瓜皮1 個
南北杏少量(我冇落,因為唔食)
雞腳豬展出水
哈密瓜只要皮同肉中間部
雪耳剪開,唔要心
我凍水落材料大火煲滚轉細火煲1.5,落鹽
雪耳睇你鍾意軟定爽,鍾意軟就早落,鍾意爽就遲落

點評

littlesun    發表於 15-6-19 00:27


大宅

積分: 3761


9#
發表於 15-6-18 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 溫太 於 15-06-18 發表題外話

原帖由 肥妹心 於 15-06-18 發表
x2
雞腳10隻左右(唔食/鍾意食可自行加減)
豬展
雪耳1個
哈密瓜皮1 個
南北杏少量(我冇落,因為唔食)
雞腳豬展出水
哈密瓜只要皮同肉中間部
雪耳剪開,唔要心
我凍水落材料大火煲滚轉細火煲1.5,落鹽
雪耳睇你鍾意軟定爽,鍾意軟就早落,鍾意爽就遲落


侯爵府

積分: 24828


10#
發表於 15-6-18 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 肥妹心 於 15-06-18 發表x2雞

原帖由 唔關我事~ 於 15-06-18 發表
雞腳10隻左右(唔食/鍾意食可自行加減)
豬展
雪耳1個
即係啲皮要唔要架?定淨係中間白色個層??


禁止訪問

積分: 54592


11#
發表於 15-6-19 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 肥妹心 於 15-06-18 發表x2雞

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3761


12#
發表於 15-6-19 00:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 唔關我事~ 於 15-06-18 發表

原帖由 skybiebie 於 15-06-18 發表
即係啲皮要唔要架?定淨係中間白色個層??
淨係要中間個層,其實起肉都唔會太貼個皮,因為太貼d肉會好硬,你可以切一舊試過口感先,就會易d就位


禁止訪問

積分: 2378


13#
發表於 15-6-19 00:08 |只看該作者

回覆:冇禮貌的99

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3761


14#
發表於 15-6-19 00:20 |只看該作者
金魚婆 發表於 15-6-19 00:08
係咪佢唔食哈密瓜?
佢係食架,99係食飯飲湯個d唔可以係甜,但個湯我冇落糖架,你諗下個皮會有幾甜呀,我覺得就算夾左上碗到,唔想食,咪用飯覆住先囉,唔洗做得咁明顯呀


禁止訪問

積分: 5768


15#
發表於 15-6-19 08:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


16#
發表於 15-6-19 09:00 |只看該作者
佢無開聲話你D咩野,咪當無事發生囉。
挑食唔係咩出奇的事,有人唔鍾意甜,有人唔鍾意咸,有人唔鍾意99煮的東西,有人唔鍾意新抱煮的東西,咪由得佢囉。反正已經有咁多人欣賞你的廚藝,少佢一個唔少。


男爵府

積分: 9263


17#
發表於 15-6-19 09:37 |只看該作者
方方媽媽 發表於 15-6-19 09:00
佢無開聲話你D咩野,咪當無事發生囉。
挑食唔係咩出奇的事,有人唔鍾意甜,有人唔鍾意咸,有人唔鍾意99煮的 ...
方方媽媽想法好正面!


大宅

積分: 3761


18#
發表於 15-6-19 09:57 |只看該作者
方方媽媽 發表於 15-6-19 09:00
佢無開聲話你D咩野,咪當無事發生囉。
挑食唔係咩出奇的事,有人唔鍾意甜,有人唔鍾意咸,有人唔鍾意99煮的 ...
我琴晚諗通左,我唔需要理佢鍾唔鍾意,我自己鍾意就得

點評

方方媽媽    發表於 15-6-19 13:03


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 15-6-19 11:07 |只看該作者
唔關我事~ 發表於 15-6-19 09:57
我琴晚諗通左,我唔需要理佢鍾唔鍾意,我自己鍾意就得
Yes


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


20#
發表於 15-6-19 11:14 |只看該作者
唔關我事~ 發表於 15-6-19 09:57
我琴晚諗通左,我唔需要理佢鍾唔鍾意,我自己鍾意就得
同意

BTW, 想問, 哈蜜瓜即係入面係橙色定綠色的生果?
THANKS!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo