烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   13


侯爵府

積分: 22549


1#
發表於 15-6-20 09:55 |只看該作者
要落咩同幾多份量去煲椰子煲雞湯呢? 謝!


大宅

積分: 1148


2#
發表於 15-6-20 12:36 |只看該作者

回覆:ritalau012 的帖子

細椰子兩嗰、雞殼一嗰、豬𦟌$20 、粟米一條、蜜棗2粒
myphoto.jpg




大宅

積分: 1148


3#
發表於 15-6-20 12:38 |只看該作者

回覆:ritalau012 的帖子

兩嗰椰子都好夠香、好重椰子味




侯爵府

積分: 22549


4#
發表於 15-6-20 21:31 |只看該作者
mabel1126 發表於 15-6-20 12:38
兩嗰椰子都好夠香、好重椰子味
謝謝回覆


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 15-6-20 21:42 |只看該作者
椰子1個連水(椰子切薄片)
雞一隻
洋蔥半-1個(炒香)

如果有攪拌機可以臨尾擇D椰子出嚟打完再加返落湯, 香好多

點評

Lumbini    發表於 15-6-25 09:55
ritalau012    發表於 15-6-21 00:11


複式洋房

積分: 309


6#
發表於 15-6-20 23:05 |只看該作者

回覆:mabel1126 的帖子

請問椰子可以係邊度買?


男爵府

積分: 6521


7#
發表於 15-6-20 23:29 |只看該作者

引用:請問椰子可以係邊度買?

原帖由 kentctm 於 15-06-20 發表
請問椰子可以係邊度買?
街市雜貨店


複式洋房

積分: 309


8#
發表於 15-6-20 23:50 |只看該作者

回覆:請教煲椰子煲雞湯的食譜呢


係唔係一般雜貨店,但我唔覺有!


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 15-6-21 00:12 |只看該作者

引用:係唔係一般雜貨店,但我唔覺有!

原帖由 kentctm 於 15-06-20 發表
係唔係一般雜貨店,但我唔覺有!
街巿買粉葛既地方


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 15-6-21 00:14 |只看該作者

引用:椰子1個連水(椰子切薄片)雞一隻洋蔥半-1個(

原帖由 blackberry 於 15-06-20 發表
椰子1個連水(椰子切薄片)
雞一隻
洋蔥半-1個(炒香)
呢個湯係印尼華僑教我媽煲,我亞教我架,加洋蔥香好多


伯爵府

積分: 15108


11#
發表於 15-6-22 16:36 |只看該作者
blackberry 發表於 15-6-21 00:14
呢個湯係印尼華僑教我媽煲,我亞教我架,加洋蔥香好多

我有加洋蔥但未試過炒香, 下次試下先

我自己就通常再加少少蟲草花, 色水靚又有野咬下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo