自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3397


1#
發表於 15-7-14 07:15 |只看該作者
b仔宜家歲寶,想系呢個夏天幫距戒片,買只細細噶掛墻尿兜,有無媽媽分享心得?


男爵府

積分: 5012


2#
發表於 15-7-14 07:54 |只看該作者

引用:b仔宜家歲寶,想系呢個夏天幫距戒片,買只

原帖由 orangejuice2007 於 15-07-14 發表
b仔宜家歲寶,想系呢個夏天幫距戒片,買只細細噶掛墻尿兜,有無媽媽分享心得?

...
歲幾就要介片?




水晶宮

積分: 71291


3#
發表於 15-7-14 08:11 |只看該作者

引用:b仔宜家歲寶,想系呢個夏天幫距戒片,買只

原帖由 orangejuice2007 於 15-07-14 發表
b仔宜家歲寶,想系呢個夏天幫距戒片,買只細細噶掛墻尿兜,有無媽媽分享心得?

...
香港媽咪一般唔會咁早同小朋友戒片,其實仲係BB,唔駛咁心急就戒片吖!



            


伯爵府

積分: 15109


4#
發表於 15-7-14 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 orangejuice2007 於 15-07-14

原帖由 ac917 於 15-07-14 發表
香港媽咪一般唔會咁早同小朋友戒片,其實仲係BB,唔駛咁心急就戒片吖!



...
有d pn班學校,講明要介片先收。



伯爵府

積分: 17545


5#
發表於 15-7-14 08:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+15-07-14+發表香港

原帖由 芝芝吉 於 15-07-14 發表
有d pn班學校,講明要介片先收。
但好多PN班係會幫bb介片架窩




水晶宮

積分: 71291


6#
發表於 15-7-14 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+15-07-14+發表香港

原帖由 芝芝吉 於 15-07-14 發表
有d pn班學校,講明要介片先收。
讀pn 小朋友年頭同年尾出世可以差好遠,如果講明要戒片先得,我估唔收d細B



            


大宅

積分: 3397


7#
發表於 15-7-14 09:40 |只看該作者

回覆:Emanuelb 的帖子

戒得來就差不多兩歲啦,因為冬天比較凍難戒,所以想趁夏天開始慢慢教


大宅

積分: 3544


8#
發表於 15-7-14 09:41 |只看該作者

回覆:orangejuice2007 的帖子

太早




珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 15-7-14 09:43 |只看該作者
其實我地 香港媽咪 香港媽咪 香港媽咪 一般唔會咁早同小朋友戒片.

點評

丫雅    發表於 15-7-14 17:35


子爵府

積分: 14261


10#
發表於 15-7-14 09:44 |只看該作者

回覆:orangejuice2007 的帖子

細女一歲自己介,大仔2.5入n先學校介


公爵府

積分: 25004


11#
發表於 15-7-14 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ac917 於 15-07-14 發表香港

原帖由 芝芝吉 於 15-07-14 發表
有d pn班學校,講明要介片先收。
我仔嗰陣都着學習褲返學。唔着老師放心咩?!


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 15-7-14 10:00 |只看該作者
介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲, 真係好怕細路著
上次去 OP排隊等覽車, 前邊有個自由行男小朋友俾阿媽抱住, 我估佢 2歲左右,
著條開浪褲完全睇哂成個 pat pat 同姑姑, 都算...
點知佢突然小解..... 搞到成地都係...
最正係佢阿媽隻手臂濕哂, fing 下隻手就算好似無事發生過咁走左去
難為成地都係尿.... 仲有佢阿媽隻手

唔係針對大6人, 係針對條開浪褲
都唔明佢地點解咁興著開浪褲, 又唔衛生, 又俾人睇哂小朋友下邊
好心去街就著返條片啦....


男爵府

積分: 5381


13#
發表於 15-7-14 10:06 |只看該作者

引用:介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲,

原帖由 wing514 於 15-07-14 發表
介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲, 真係好怕細路著
上次去 OP排隊等覽車, 前邊有個自由行男小朋友俾 ...
香港媽媽應該唔會著開浪褲,有時工作上返大陸坐地鐵佢地真係成個pat pat直接坐係櫈度,就算冬天凍到我件羽絨成日無除佢地都仲係著開浪褲,唔知咩心態,好似話方便換片


複式洋房

積分: 402


14#
發表於 15-7-14 10:57 |只看該作者
我B就黎兩歲時開始戒,除左夜晚訓教/出街著片外,其他時間唔著!!會成日問佢要唔要去ALL VV..不過你預左佢有時都會賴,賴幾次,賴左唔好咁惡鬧佢,咁樣佢會驚左唔敢開聲話要ALL!我會話:下次急要同MAMI講想ALL呀!!(不斷咁提佢N次)

直到而家兩歲兩個月,日頭/出街會自己嗌要去ALL,同埋有時大喊又急時會賴!而夜晚仲會著,不過佢明知自己有著片都叫我同佢去TOILET ALL...咁耐只係試過一兩次賴落片~

都算成功左啦~樓主加油!!


大宅

積分: 3072


15#
發表於 15-7-14 11:29 |只看該作者

引用:介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲,+

原帖由 wing514 於 15-07-14 發表
介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲, 真係好怕細路著
上次去 OP排隊等覽車, 前邊有個自由行男小朋友俾 ...
好奇一問,開浪褲係點,好似冇咩見過




男爵府

積分: 7900


16#
發表於 15-7-14 11:38 |只看該作者
我個女二十二個月大,已戒了日夜片,就算訓左都會自己開聲去廁所。

我對她戒片進度十分滿意,我認為應歸功婆婆。婆婆一直主張早些為阿女戒片,因她覺得寶寶屁股經常被尿片包著會很焗很辛苦,所以她未夠一歲時,每次到婆婆家,婆婆都會幫她脫下尿片,定時帶她到便盆,就算她不小心瀨尿也毫不介意。

久而久之,女兒習慣了在便盆內大小便,瀨尿次數愈來愈少。現在即使出街,她都堅持要上廁所,不肯痾在尿片。

我有小小心得分享,要為寶寶戒片,首先要準備一個便盆,一來寶寶坐上去後雙腳著地更有安全感,而且它可以移動,能放近寶寶活動範圍,寶寶一說要上廁所,便可及時帶她過去。

另外,父母不要介意寶寶瀨尿,因為如果怕瀨尿整天為寶寶穿上尿片,寶寶自然每次都會痾在尿片,便學不懂去廁所。寶寶瀨多幾次,便會掌握去廁所技巧 ,加上爸媽定時帶他們如廁,失敗次數便會逐漸減少,這是戒片必經階段。若寶寶成功做到,亦不要忘記稱讚他們,讓他們自信心加強,愈做愈好


大宅

積分: 1059


17#
發表於 15-7-14 11:44 |只看該作者

引用:介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲,

原帖由 wing514 於 15-07-14 發表
介還介...香港真係拜託千萬唔好著開浪褲, 真係好怕細路著
上次去 OP排隊等覽車, 前邊有個自由行男小朋友俾 ...



大宅

積分: 4667


18#
發表於 15-7-14 11:45 |只看該作者

引用:我個女二十二個月大,已戒了日夜片,就算訓

原帖由 JACQUELINE107 於 15-07-14 發表
我個女二十二個月大,已戒了日夜片,就算訓左都會自己開聲去廁所。

我對她戒片進度十分滿意,我認為應歸 ...
我都係咁幫仔仔介片,初初要好勤力每半個中同佢屙一次,好快佢習慣左就ok,一歲九個月介左日片了


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 15-7-14 11:48 |只看該作者

回覆:有無媽媽可以分享下bb噶戒片歷程?

自然 自己 到時到候 就戒左


冇特別同佢戒


佢自己會唔肯著片


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 15-7-14 13:48 |只看該作者
Beazel 發表於 15-7-14 11:29
好奇一問,開浪褲係點,好似冇咩見過

就係褲浪位個度前前後後完全無布....咩都睇哂
香港媽咪應該唔會俾小朋友著.....



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo