自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止發言

積分: 4444

好媽媽勳章


1#
發表於 08-6-29 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5895


2#
發表於 08-6-29 14:34 |只看該作者
原文章由 maymay1037 於 08-6-29 12:51 發表
位元堂,余仁生邊隻好????
家長們,你的小朋友有否食過,效果如何!!!!
但價錢相比,余仁生貴好多~~


余仁生都有平d, 貴是純猴棗沬, 平是有混合了一些其他中藥, 位元堂都是, 所以平d, 純猴沬有效d.


伯爵府

積分: 18101


3#
發表於 08-6-29 14:46 |只看該作者
我兩隻都唔買
因為之前消委會出報告指其中一隻大牌子含水銀超標
平時我會去中醫度直接買猴子棗磨粉比個女食, 或者買隻仁濟堂出o既猴棗散, 呢隻牌子最少都成三十幾年喇, 覺得都 ok, 但價錢就同大牌子一樣


珍珠宮

積分: 45360


4#
發表於 08-6-29 15:13 |只看該作者
原文章由 wkchoy 於 08-6-29 14:46 發表
我兩隻都唔買
因為之前消委會出報告指其中一隻大牌子含水銀超標
平時我會去中醫度直接買猴子棗磨粉比個女食, 或者買隻仁濟堂出o既猴棗散, 呢隻牌子最少都成三十幾年喇, 覺得都 ok, 但價錢就同大牌子一樣 ...



wkchoy,
猴子棗磨粉.. 請問磨粉後點整要唔要燉定就咁沖水?
thx


伯爵府

積分: 18101


5#
發表於 08-6-30 00:18 |只看該作者
用熱水開水餵
中醫會根據 bb 年紀去分份量
大概 $70~$110 一次
因為我有兩個 b, 所以價錢都係大概


子爵府

積分: 14983


6#
發表於 08-6-30 00:40 |只看該作者
現在余仁生要HKD150.00 一支, 比之前貴了達50%, crazy...., 但你要留意, 猴棗成份成正比, 有100%, 平啲猴棗就少啲!! 但我個女就勁鍾意食, 而且効果亦錯......, 冇計啦, 鬼叫佢係我honey.....!!

原文章由 maymay1037 於 08-6-29 12:51 發表
位元堂,余仁生邊隻好????
家長們,你的小朋友有否食過,效果如何!!!!
但價錢相比,余仁生貴好多~~


大宅

積分: 4560


7#
發表於 08-6-30 00:44 |只看該作者
我以前係藥材店買架 都得架.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo