爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1082


1#
發表於 15-7-24 17:09 |只看該作者
其實為咗先睹為快我尋日已經叫個friend帶咗我入去八下先,之前睇雜誌已經知Hot Toys今年個位係會勁大同埋用Star War做主題,入到去真係比佢嚇親,正到好似去咗San Diego咁!所有野都好大好正!

唔係星戰迷都比佢迷住!






今年多咗好多新公司參加,或者之前唔係好起眼嘅公司今年都好似勁咗!有我最鍾意嘅FUNKO,佢隻超大Minions好正,不過電話後尾死咗,weekend會再去影過!另一室比較特出嘅係Dragon,以前覺得佢地係只做軍事野,原來都有啲新野睇下,個Booth同之前好唔同,今年有氣勢啲!最得意係隻Hello Kitty,同啲Q版Iron Man。哥仔話喺booth度打卡有野送,我唔知係咩!






其他牌子重有EB、Kids Logics、KA等等。。。EB都係賣NBA啦,EB應該係最多優惠嗰間,聽佢地啲員工講買夠唔知6000定8000就有隻free figure,佢地一隻figure到差不多$1500啦!但好似新產品係得Pippen同Oneil,其他都係舊野,不過個籃球場同Locker room真係好正,我屋企夠大都會買!




KA套小雲好正,似之前Bandai日版出嘅;另外Kids Logic隻漂浮Q版Iron Man都好正,不過咁貴買Q版又。。。 well,我啲窮X買唔起!

weekend應該會再度同阿仔黎,有佢地最鍾意嘅妖怪手錶呀~meow!同埋Minions!




禁止訪問

積分: 1592


2#
發表於 15-7-26 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1910


3#
發表於 15-7-26 12:16 |只看該作者

回覆:男人的浪漫,動漫節分享!

裏面會唔會好迫?想同3歲半阿仔去行下


大宅

積分: 1082


4#
發表於 15-7-27 11:15 |只看該作者
回覆 Timan 的帖子

今日、聽日去都應該少人!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo