爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 597


1#
發表於 15-8-1 18:05 |只看該作者
有冇人最近去過?係咪已經摺左?


大宅

積分: 1707


2#
發表於 15-8-3 16:20 |只看該作者
已摺
藍地開左個類似既場, 但得兩格


別墅

積分: 597


3#
發表於 15-8-3 17:16 |只看該作者

回覆:元朗自助洗車場

請問藍地咩位置?


大宅

積分: 1707


4#
發表於 15-8-4 16:45 |只看該作者
費事賣廣告...藍地好細, 佢有廣告牌, 好易搵到


複式洋房

積分: 188


5#
發表於 15-8-4 16:57 |只看該作者

回覆:元朗自助洗車場

俾幾十蚊自己洗,點解唔加多少少俾人洗


大宅

積分: 1707


6#
發表於 15-8-4 17:53 |只看該作者
wongbattle 發表於 15-8-4 16:57
俾幾十蚊自己洗,點解唔加多少少俾人洗
錢唔係重點,養得車都唔志在個一百幾十
自己洗車係一種樂趣,只係香港搵個可以洗車既地方太難,所以之前個間自助洗車場日日爆滿就咁解

幫襯一般洗車舖唔會錫住你架車,每洗一次就花一次


複式洋房

積分: 188


7#
發表於 15-8-4 18:55 |只看該作者

回覆:Skylinerr 的帖子

可能我唔係錫車既人,屋企有水喉都唔願洗,做完鍍膜就俾人洗冇咁傷


別墅

積分: 597


8#
發表於 15-8-4 19:30 |只看該作者

回覆:元朗自助洗車場

唔該晒,咁我去藍地搵搵先


禁止訪問

積分: 381


9#
發表於 15-8-4 19:37 |只看該作者

回覆:Skylinerr 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 223


10#
發表於 15-8-4 20:51 |只看該作者

回覆:元朗自助洗車場

請問果道有冇得吸塵,自助,謝謝




大宅

積分: 1707


11#
發表於 15-8-4 22:21 |只看該作者
回覆 wlc66 的帖子

我見有吸塵機


大宅

積分: 1707


12#
發表於 15-8-5 09:59 |只看該作者
wongbattle 發表於 15-8-4 18:55
可能我唔係錫車既人,屋企有水喉都唔願洗,做完鍍膜就俾人洗冇咁傷
明白既, 特別依家既天氣, 雖然我車位有水喉但有時都懶得洗...
好天既時候洗車, 打蠟甚至做修復, 自己做到好靚會好有滿足感:


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo