爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 113


1#
發表於 15-8-23 21:20 |只看該作者
如題,THX


大宅

積分: 2664


2#
發表於 15-8-23 22:03 |只看該作者

回覆:請問新屋裝修呢間 CENTRO 的評語如何?

你google下,好多人都話好差


別墅

積分: 725


3#
發表於 15-8-24 21:36 |只看該作者
我都諗緊用唔用centro,因為新屋唔洗整厠所廚房,淨係做床、櫃、書枱等普通野,搵centro係咪應該平過設計公司??1516中


珍珠宮

積分: 38628


4#
發表於 15-8-27 08:25 |只看該作者

引用:我都諗緊用唔用centro,因為新屋唔洗整厠所

原帖由 twinki 於 15-08-24 發表
我都諗緊用唔用centro,因為新屋唔洗整厠所廚房,淨係做床、櫃、書枱等普通野,搵centro係咪應該平過設計公 ...
如果join套餐你要好好考慮,join前乜都得,比咗訂之後就吾同晒,呢樣又要加錢,果樣又要加錢



Love and Kindness are never wasted.


大宅

積分: 1064


5#
發表於 15-8-27 10:08 |只看該作者
I think, for simple things, it is ok.

I went to their shop and took a look, but decided to go to another place. Not saying they are bad, but we want different style


別墅

積分: 725


6#
發表於 15-8-28 08:44 |只看該作者
Thx! 我會諗清楚!
我都聽過好多野要加錢,仲要即刻磅水,如果加得太過分就唔考慮,或者盡量就佢啲package囉


珍珠宮

積分: 38628


7#
發表於 15-9-12 23:34 |只看該作者

引用:我都諗緊用唔用centro,因為新屋唔洗整厠所

原帖由 twinki 於 15-08-24 發表
我都諗緊用唔用centro,因為新屋唔洗整厠所廚房,淨係做床、櫃、書枱等普通野,搵centro係咪應該平過設計公 ...
你去家x作睇下先,起碼信譽好過你講果間。


Love and Kindness are never wasted.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo