爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54805


1#
發表於 15-8-31 15:22 |只看該作者
我係自由講場既媽媽0
我近曰把DV轉wmv file, 買左個USB, 但用NTSC制式拍的DV只能play, record 得黑白, 出不到彩色, 你地知不知點解?定係要買邊隻USB video capture?

thanks


男爵府

積分: 7338


2#
發表於 15-9-1 09:16 |只看該作者
過去 軟硬電腦 問啦,
果邊多o的高手


別墅

積分: 818


3#
發表於 15-9-18 15:30 |只看該作者
制式用緊PAL?


伯爵府

積分: 18127


4#
發表於 15-9-20 08:23 |只看該作者

引用:我係自由講場既媽媽0我近曰把DV轉wmv file,

原帖由 TingTing 於 15-08-31 發表
我係自由講場既媽媽0
我近曰把DV轉wmv file, 買左個USB, 但用NTSC制式拍的DV只能play, record 得黑白, 出不 ...
用dv應該係用IEEE1394過落電腦多喎…應該唔係用usb線。
什麼型號?



水晶宮

積分: 54805


5#
發表於 15-9-20 22:33 |只看該作者
tekchan 發表於 15-9-18 15:30
制式用緊PAL?
謝謝你,,轉入電腦時, 以前用NTSC 拍的只出到黑白, 用PAL拍的就出到彩色。


水晶宮

積分: 54805


6#
發表於 15-9-20 22:37 |只看該作者
pumpumpurin 發表於 15-9-20 08:23
用dv應該係用IEEE1394過落電腦多喎…應該唔係用usb線。
什麼型號?
謝謝你,,好似已經不多地方有得買,,要四周圍揾, 都唔知有無。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo