爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2841


1#
發表於 15-9-22 03:46 |只看該作者
之前個教車師傅只會罵、罵、罵,轉了這個朋友介紹的,教得都OK,但經常俾唔到期我,一轉過來已叫我延期,浪費了我續排費都算,下月中考了,現在也只能半個月1堂,仲未出試場揸過,係咪應該請假就佢時間學多幾堂,還是可以另找師傅補下? 如有經驗的,可否分享下…


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-9-22 09:00 |只看該作者
比我會轉, 又唔係得佢1個師博,何況唔覺d 師傅教到d乜,渣多d自然熟能生巧。


伯爵府

積分: 15970


3#
發表於 15-9-22 09:06 |只看該作者
比我會轉,現在我都學緊,師父都會有時話幾句,但係有道理,佢講到明我係唔叻,比時間就會叻,佢又唔想我加鐘,


大宅

積分: 2503


4#
發表於 15-9-22 10:51 |只看該作者
我之前師傅都比唔到期,之後佢自動安排佢朋友做我師傅,兩個都教得好。我跟佢個朋友學左好多堂,佢仲緊張過我。


大宅

積分: 2841


5#
發表於 15-9-22 16:56 |只看該作者

引用:我之前師傅都比唔到期,之後佢自動安排佢朋

原帖由 happysharingman 於 15-09-22 發表
我之前師傅都比唔到期,之後佢自動安排佢朋友做我師傅,兩個都教得好。我跟佢個朋友學左好多堂,佢仲緊張過 ...
請問可唔可以pm個師傅資料俾我?唔該晒,但得返一個月唔夠先轉師傅,會唔會太遲?


大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-9-22 16:58 |只看該作者
即轉

擺明唔想教你, 想你自動走人


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 15-9-23 17:00 |只看該作者
是否第一次,如果學多幾個小時會好好多,你是否反應有問題,唔係的師父好小只會..........,可能你會比人多10幾個小時,睇你要再找個師父.


禁止訪問

積分: 2936


8#
發表於 15-9-24 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo