嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1083


1#
發表於 08-7-8 23:15 |只看該作者
請問你哋有無用托服帶? 有用嗎? 什麼時候開始要用呢? 邊隻好D?
FR :-D


大宅

積分: 4799


2#
發表於 08-7-8 23:34 |只看該作者
我就買左條六甲村. 用其實都幾舒服.
有d人話初初都開始用. 但我買時. sales同我講. 其實個肚開始大. 便可以用. 其實係幫助你托住個肚. 等你冇咁"聚" 同埋可以幫左你條腰既support.

我其實買左. 用過幾次. 但暫時沒有日日用. 因為我仲未見肚. 前排吉之島有七五折 我買定咋嘛.

但我睇書. 其實講. 托腹帶不建議長期用. 因為長期包住個肚. 包住左個肚. 焗住左. 同埋血液循環得冇咁好. 當你打番開時. 你會發覺肚皮好痕養的.

其實前排我自己係屋企試過包左大半日. 夜晚訓覺前除左. 個肚皮都好痕. 可能同書本所講得岩.

書本上唔建議用托腹帶. 但係如果覺得腰痛有需要, 用左如果個人舒服d既話就用.

之前個sales話如果你本身骨架係大件頭d既話. 到你個bb六七個月既時候. 你個肚應該好大. 到時你會發覺條腰承托得好辛苦. 有d人會痛. 咁佢就就話如覺唔舒服就建議用呢條托腹帶配合下. 咁你會好d.

所以你話有冇用我相信係見仁見智. 我有d朋友, 依家生左啦. 之前佢買左都係用左幾次. 但有d人就用足咁耐.

不過我知六甲村既托腹帶. 唔只有托腹功能. 原來本身都有防幅射的. 咁如果你平時成日係對住電腦 / 用mircowave時. 咪帶住佢囉. 有d講究d既媽咪. 返工長期帶住架. 因為怕電腦既幅射丫嘛. 我自己都會成日對住電腦. 但我都暫時未有問始成日帶住.
大眼bb哈士奇


男爵府

積分: 6115


3#
發表於 08-7-9 00:20 |只看該作者
我覺得如果你個肚唔係好大,幾實唔洗用,因為尤其夏天咁熱仲焗住個肚,會仲唔舒服,用完好多汗加焗住,個肚好易生粒粒,抓到損晒仲辛苦,我試過用左一日就焗到起粒粒,又要搞幾日先謝番晒!
原文章由 reg_franco 於 08-7-8 23:15 發表
請問你哋有無用托服帶? 有用嗎? 什麼時候開始要用呢? 邊隻好D?


大宅

積分: 1083


4#
發表於 08-7-9 21:38 |只看該作者
多謝你哋的意見, 我依家個B約七個月大, 個肚多末係好重, 腰暫時未係好辛苦. 我聽講話托腹帶仲可以防止"子宮下墜", 請問有無人知 "子宮下墜"日後有什麼影響?

FR :-D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo