爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5206


1#
發表於 15-9-26 11:06 |只看該作者
而家考慮緊Mazda MPV 2005, 有沒有人可以比下意見, thx


男爵府

積分: 5540


2#
發表於 15-9-26 12:46 |只看該作者

回覆:Mazda MPV 2005

你要頂咗油費會相當驚人


男爵府

積分: 5206


3#
發表於 15-9-26 12:56 |只看該作者
回覆 889388 的帖子

咁有沒有建議邊款好? 主要係要7座位, 內籠大可放多d野。


男爵府

積分: 7633


4#
發表於 15-9-26 13:32 |只看該作者

引用:你要頂咗油費會相當驚人

原帖由 889388 於 15-09-26 發表
你要頂咗油費會相當驚人
貴成點?



男爵府

積分: 5540


5#
發表於 15-9-26 16:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 889388 於 15-09-26 發表你要

本帖最後由 889388 於 15-9-26 16:37 編輯
原帖由 wendybruce 於 15-09-26 發表
貴成點?

我早幾年座過一架05年mpv 2.3cc,座咗兩個月賣都賣吾切,大咬到,入滿缸油,行1星期,行得二佰多km,行短途,每天大約二十多km,到星期六,日行多小小,之前座sienta一缸油兩星期,現在座serena都可以行兩星期


男爵府

積分: 5540


6#
發表於 15-9-26 16:56 |只看該作者

引用:回覆 889388 的帖子 咁有沒有建議邊款好

本帖最後由 889388 於 15-9-26 17:05 編輯
原帖由 twinee 於 15-09-26 發表
回覆 889388 的帖子

咁有沒有建議邊款好? 主要係要7座位, 內籠大可放多d野。

你咩不直呀?我現在座緊架serena都幾好内龐大七座變八座又得,2000cc都算慳油入滿缸油,折左6佰幾行到4佰多km


別墅

積分: 597


7#
發表於 15-9-26 17:24 |只看該作者

回覆:twinee 的帖子

Mazda MPV 2005, 要幾$?你自己budget預幾多$


男爵府

積分: 5206


8#
發表於 15-9-26 19:02 |只看該作者
回覆 samchan168888 的帖子

我budget係4萬左右


男爵府

積分: 5206


9#
發表於 15-9-26 19:03 |只看該作者
回覆 889388 的帖子

Thx,等我留意下先。


子爵府

積分: 13898


10#
發表於 15-9-26 23:44 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

我都係揸Serena,我而家係450蚊油行一個星期,日日揸,星期六,日會行遠d,星期一至五就一日40公里左右




男爵府

積分: 5540


11#
發表於 15-9-26 23:48 |只看該作者

引用:我都係揸Serena,我而家係450蚊油行一個星期

原帖由 andeskinki 於 15-09-26 發表
我都係揸Serena,我而家係450蚊油行一個星期,日日揸,星期六,日會行遠d,星期一至五就一日40公里左右



...
你架咩年份,我星期一至五行二十多公里,六日就行遠些,五六十公里,可以行兩星期,一缸油


男爵府

積分: 5540


12#
發表於 15-9-26 23:50 |只看該作者

引用:回覆 samchan168888 的帖子我budget係4萬左

原帖由 twinee 於 15-09-26 發表
回覆 samchan168888 的帖子

我budget係4萬左右
睇到28有些四萬左右,0506stepwgn又或者0203voxy都係差吾多,依兩架8人內龐算大


男爵府

積分: 5206


13#
發表於 15-9-27 07:11 |只看該作者
回覆 889388 的帖子

謝謝你呀


子爵府

積分: 13898


14#
發表於 15-9-27 11:22 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

我架舊野,06年架喇




男爵府

積分: 5540


15#
發表於 15-9-27 11:27 |只看該作者

引用:我架舊野,06年架喇

原帖由 andeskinki 於 15-09-27 發表
我架舊野,06年架喇
我架刀係舊嘢08


子爵府

積分: 13898


16#
發表於 15-9-27 13:34 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

有無諗過換車?
我成日心思思想換⋯⋯但係Stepwgn 又無Serena d位噤方便,noah又好似高身d,入停車場無噤方便⋯⋯




男爵府

積分: 5540


17#
發表於 15-9-27 14:06 |只看該作者

引用:有無諗過換車?我成日心思思想換⋯⋯但係St

原帖由 andeskinki 於 15-09-27 發表
有無諗過換車?
我成日心思思想換⋯⋯但係Stepwgn 又無Serena d位噤方便,noah又好似高身d,入停車場無噤方便 ...
有呀,老虎吾比換,你講得岩,嗰兩款有好有吾好,noah之前有朋友揸,D座椅好薄,冇serena咁舒服,睇咗咁多都係serena最好用,但日產設計都有缺點,頭担經常响,一整成個四方架換,好溶者!之前座過豐田,本田都冇咁既問題


子爵府

積分: 13898


18#
發表於 15-9-27 15:41 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

個四方底盤⋯⋯我剛剛驗車時換左啦,我間車房話serena仲有一個問題就係冷氣泵,又係通病喎,俾定心理準備我,今年唔洗換遲一年都有可能要換:
所以我都諗緊點揀,或者換架年份新d 既serena




男爵府

積分: 5540


19#
發表於 15-9-27 16:05 |只看該作者
係呀,冷氣都係SERENA通病,聽講換冷氣泵好難換左頂右頂,所以貴,換新款SERENA啦,朱古力色,同橙紅色我都like


男爵府

積分: 5540


20#
發表於 15-9-27 16:24 |只看該作者

引用:個四方底盤⋯⋯我剛剛驗車時換左啦,我間車

原帖由 andeskinki 於 15-09-27 發表
個四方底盤⋯⋯我剛剛驗車時換左啦,我間車房話serena仲有一個問題就係冷氣泵,又係通病喎,俾定 ...
你換四方架幾錢呀?在哪裡搞,車房價錢好海鮮價


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo