爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13350


1#
發表於 15-10-1 12:11 |只看該作者
請問,點解架車既D波燈會閃動?thx




大宅

積分: 4965


2#
發表於 15-10-1 12:58 |只看該作者

引用:請問,點解架車既D波燈會閃動?thx +

原帖由 漱口水 於 15-10-01 發表
請問,點解架車既D波燈會閃動?thx
好耐冇換波箱油?




子爵府

積分: 13350


3#
發表於 15-10-1 13:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+漱口水+於+15-10-01+發表請問

原帖由 migohappy 於 15-10-01 發表
好耐冇換波箱油?
差唔多到期要換!




男爵府

積分: 5540


4#
發表於 15-10-1 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 migohappy 於 15-10-01 發表

原帖由 漱口水 於 15-10-01 發表
差唔多到期要換!
行咗幾多咪?波箱油到期吾會着燈,應該波箱有code要揾車房check



大宅

積分: 1844


5#
發表於 15-10-1 14:24 |只看該作者

回覆:請問,點解架車既D波燈會閃動?thx

D波盞燈閃?可能只係錶板D波燈膽或者線路鬆,亦可能係波箱電腦問題,就算去車房check都問清楚,免得一頸血


子爵府

積分: 13350


6#
發表於 15-10-1 14:35 |只看該作者

引用:D波盞燈閃?可能只係錶板D波燈膽或者線路鬆

原帖由 eltontth 於 15-10-01 發表
D波盞燈閃?可能只係錶板D波燈膽或者線路鬆,亦可能係波箱電腦問題,就算去車房check都問清楚,免得一頸血
...
知道




子爵府

積分: 13350


7#
發表於 15-10-1 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+漱口水+於+15-10-01+發表差唔

原帖由 889388 於 15-10-01 發表
行咗幾多咪?波箱油到期吾會着燈,應該波箱有code要揾車房check
謝謝解答,已擺低了比人check




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo