懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1118


1#
發表於 08-7-17 11:13 |只看該作者
我已經分唔到自己係少少傷風定係鼻敏感.
如果我出街哂下..
個鼻又好似舒服d ..
如果keep 住office, bus/mtr, home, 咁果日成日都會有少少鼻水.. 如果"申"清左d 鼻水, 可以keep 到個鼻仔乾爽番一兩個鐘既..

大肚婆可唔可以食鼻敏感藥ga???


大宅

積分: 1833


2#
發表於 08-7-17 12:40 |只看該作者
原文章由 rarafish 於 08-7-17 11:13 發表
我已經分唔到自己係少少傷風定係鼻敏感.
如果我出街哂下..
個鼻又好似舒服d ..
如果keep 住office, bus/mtr, home, 咁果日成日都會有少少鼻水.. 如果"申"清左d 鼻水, 可以keep 到個鼻仔乾爽番一兩個鐘既..

大肚婆 ...


我睇書話好多時大肚婆都有鼻塞或流鼻血的..但鼻敏感我就唔知啦...我好多時夜晚訓覺都鼻塞既.... 我就會飲康鈣c再訓咁樣又好d喎...不過如果你真係好唔舒服就去睇醫生啦...


男爵府

積分: 7422


3#
發表於 08-7-17 12:54 |只看該作者
我親戚係耳鼻喉專科醫生,我本身有鼻敏感,佢都叫我最好暫時停藥,因為好多鼻敏感藥都有類固醇成份,對大肚婆唔係咁好喎!


別墅

積分: 795


4#
發表於 08-7-17 14:03 |只看該作者
我都係有左後就有鼻敏感..成日都好癢..


大宅

積分: 3818

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 08-7-17 15:53 |只看該作者

大肚鼻敏感?? 傷風??

各位媽咪:
我都好勁架, 日日包雲吞, 包到隔離位個同事都怕咗我,以前有食維他命, 不過有小 B 就咩都停, 於是我每日食橙同奇異果, 要買大大個橙, 一日都食兩個架, 食咗兩個禮拜之後就小咗好多雲吞,你地都試吓啦, 食多 D 有維他命 C 嘅野, 對自己同小 B 都好好架, 祝各位媽咪身體健康呀
原文章由 rarafish 於 08-7-17 11:13 發表
我已經分唔到自己係少少傷風定係鼻敏感.
如果我出街哂下..
個鼻又好似舒服d ..
如果keep 住office, bus/mtr, home, 咁果日成日都會有少少鼻水.. 如果"申"清左d 鼻水, 可以keep 到個鼻仔乾爽番一兩個鐘既..

大肚婆 ...


大宅

積分: 1118


6#
發表於 08-7-20 11:22 |只看該作者
原文章由 雪媽咪 於 08-7-17 15:53 發表
各位媽咪:
我都好勁架, 日日包雲吞, 包到隔離位個同事都怕咗我,以前有食維他命, 不過有小 B 就咩都停, 於是我每日食橙同奇異果, 要買大大個橙, 一日都食兩個架, 食咗兩個禮拜之後就小咗好多雲吞,你地都試吓啦, 食多 ...


多謝咁多位媽媽既意見呀,
我睇左醫生啦,
醫生開左d 大肚食得既鼻敏感藥比我食.
但我無食到.
因為都係心大心細..
不過呢兩日食多左奇異果, 又好似好d d wor.
睇黎真係要勁食vit c.. 生果至得.

我唔食得康鈣C 呀..
就算沖完幾耐, 等到D 氣無哂都好.
我飲完之後會半日不停咁好多胃氣.
好辛苦..
未有BB 之前.我都KEEP 住飲康鈣C..
等個身體好D .唔好咁易病咁去準備有BB.
但有左之後, 反而一飲康鈣C 就係咁"ER" 胃氣.
所以只有靠生果!!


男爵府

積分: 6686


7#
發表於 08-7-20 16:53 |只看該作者
我之前佗細仔鼻敏感同哮喘成日發作,政府專科就話食呢D藥對BB冇影響,如果你驚既可以問下醫生。


複式洋房

積分: 297


8#
發表於 08-7-25 16:08 |只看該作者
我在3、4個月時,清晨成日流鼻水,後來中醫建議我食紐西蘭果隻Manuka蜜糖,佢寫明孕婦都食得,我食20+,食咗1支明顯好咗好多,跟住轉食番10+,keep住食。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo