爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 15-10-9 08:38 |只看該作者
好多人話歐洲車鋼水好, 當日本車炒歐洲車,成架日本車爛晒, 歐洲車就凹左個BUMPER
當真?
所有歐洲車一定鋼水好, 而日本車就豆腐咁?


大宅

積分: 2322


2#
發表於 15-10-9 09:23 |只看該作者
而家都唔係啦,好多都係只保障乘客安全,車頭撞完就扁咗,因為吸收晒啲力,跟住就Total Loss囉。Smartfortwo車頭蓋係膠做㖭。

不過歐洲車鋼水好啲,隔音已經好好多。我坐過舊款stepwgn,停係巴士隔離,我以為自己坐係路邊,嘈到死。


別墅

積分: 534


3#
發表於 15-10-9 09:30 |只看該作者
近年日本車都硬淨返好多?
鋼水好亦即會重D, 食油D
主要應該保障乘客安全第一, 咁個車頭長D 咪著數D


子爵府

積分: 14954


4#
發表於 15-10-9 09:45 |只看該作者

回覆:新手問, 車架鋼水好就安全?

唔係話安唔安全係睇車架結構咩?





別墅

積分: 534


5#
發表於 15-10-9 09:54 |只看該作者
即係都包括好多野, ABS, 車架, 氣袋等等,影響安全性?


男爵府

積分: 5325


6#
發表於 15-10-9 10:06 |只看該作者
家下興設計到 碰撞 個陣 engine 下跌,卸咁d力 ,從而保護乘客

車炒左 咪再買過,人死左就乜都無架喇~

當然,對某d 好著重engine 既人黎講 ,幾大都唔好搞到個engine 啦

點評

werty    發表於 15-10-9 14:09


別墅

積分: 534


7#
發表於 15-10-9 11:12 |只看該作者
有冇咩統計做過關於各車廠意外
我都諗緊出車, 但有好多野考慮


禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 15-10-9 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


9#
發表於 15-10-9 12:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 534


10#
發表於 15-10-9 12:40 |只看該作者
本帖最後由 man6112 於 15-10-9 12:44 編輯

隔音係咪適中就得呢, 始終車外既聱都會提到司機嘛(以我自駕日本俾尾車"BOOT"既感覺)

驟眼睇係咪日本車多D


大宅

積分: 2322


11#
發表於 15-10-9 13:22 |只看該作者
其實都好睇個人喜好啦~ 你想要咩o野車先?

日本車就出面易搵料,都係得雙田,日產都難買副廠料,吓吓要返廠買,斬到一頸血。而家D車都係電腦控制,大把電子零件,無話耐唔耐用。豐X都會死電腦無得搞要換。

如果識搵到間整果隻牌子既車,更冷門車其實問題大不。


大宅

積分: 2322


12#
發表於 15-10-9 13:27 |只看該作者
回覆 johnnywalker 的帖子

我坐過IS200,隔音的確好正


大宅

積分: 2322


13#
發表於 15-10-9 13:30 |只看該作者
回覆 man6112 的帖子

其實想要咩o野車呢?7/8人定5人,要房車要旅行車要SUV?
幾多budget呢?
要跑得定係代步?
諗o左先再考慮咩o野車先啦。


別墅

積分: 534


14#
發表於 15-10-9 13:47 |只看該作者
本帖最後由 man6112 於 15-10-9 13:50 編輯

暫時代步用, 因有BB, 睇緊安全穩陣既車
較想MPV, 想有7人,但細車會好迫嗎?e.g. sienta(新版有d樣衰)
之前坐人地架5人車仔, 佢有CAR SEAT, 咁後排其實都冇咩位坐, 會好窄
較想出新車, 分期, 以toyota 20萬左右車, 首期預幾多, 供5年就3~4k/month都ok
其實二手有冇得分期架....5年凍牌, 只係去日本用過車, 咁2手花左都冇咁傷心

多氣袋
本身唔太識, 係怕2手多維修先諗新車


大宅

積分: 1037


15#
發表於 15-10-9 14:17 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-10-9 14:20 編輯

個人覺得歐洲車鋼水真係靚好多,
座入去個種感覺非日本車可比。
價錢好多時仲平過日本車,
當然日本車都有獨特優點,
例如七人車既設計款式就好過歐洲車好多


大宅

積分: 1037


16#
發表於 15-10-9 15:56 |只看該作者
man6112 發表於 15-10-9 13:47
暫時代步用, 因有BB, 睇緊安全穩陣既車
較想MPV, 想有7人,但細車會好迫嗎?e.g. sienta(新版有d樣衰)
之前坐 ...

我去日本旅行楂過wish, 感覺幾好, 又慳油

如果一家3-4口夠哂.

二手日本車俾車行佬托住0的價,

一0的都唔平, 俾我買新車


大宅

積分: 1844


17#
發表於 15-10-9 16:21 |只看該作者
鋼水好唔代表撞完唔摺,車陣設計就係要吸收撞擊力減低乘客傷害
所以以前啲車撞極唔爛但可能乘客重傷
如果要穩陣就唔買七人車買返四門房車,咁樣俾人撞尾都仲有個車尾做緩衝


禁止訪問

積分: 7557


18#
發表於 15-10-9 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 534


19#
發表於 15-10-11 23:03 |只看該作者

回覆:新手問, 車架鋼水好就安全

如豐田鋼水較差,多人出會係因為個車款岩心水? 各位買車會考慮啲咩條件呢?
我自己較想安全舒適,實用為先


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo