跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6881

畀面勳章


1#
發表於 08-7-21 17:24 |只看該作者
請問你地點睇呢兩間學校?


複式洋房

積分: 400


2#
發表於 08-7-22 12:46 |只看該作者
原文章由 DalaDala 於 08-7-21 17:24 發表
請問你地點睇呢兩間學校?


基慧係邊架?請問?


男爵府

積分: 6881

畀面勳章


3#
發表於 08-7-22 15:13 |只看該作者
我其實係指馬灣既基慧呀...hee...

因為好多家長都鍾意呢兩間學校, 想睇下有冇讀過, 或者聽過既意見o者。

偉倫
http://www.skhweilun.edu.hk/

基慧
http://www.kwmwps.edu.hk/

有冇現在家長呀? 可唔可以提供資料?


男爵府

積分: 8733


4#
發表於 08-7-26 23:32 |只看該作者
原文章由 DalaDala 於 08-7-22 15:13 發表
我其實係指馬灣既基慧呀...hee...

因為好多家長都鍾意呢兩間學校, 想睇下有冇讀過, 或者聽過既意見o者。

偉倫
http://www.skhweilun.edu.hk/

基慧
http://www.kwmwps.edu.hk/

有冇現在家長呀? 可唔可以 ...


我想問偉倫校網是99, 基慧(馬灣)校網是62, 離島校網是98, 住東涌可唔可以選這兩間學校呢? thanks


男爵府

積分: 6881

畀面勳章


5#
發表於 08-7-28 10:30 |只看該作者
第一輪係可以跨區, 不過要玩計分。第二輪係統一派位, 就係跟區, 同埋睇你彩數囉。


原文章由 MingMami 於 08-7-26 23:32 發表


我想問偉倫校網是99, 基慧(馬灣)校網是62, 離島校網是98, 住東涌可唔可以選這兩間學校呢? thanks


男爵府

積分: 8733


6#
發表於 08-7-28 13:47 |只看該作者
原文章由 DalaDala 於 08-7-28 10:30 發表
第一輪係可以跨區, 不過要玩計分。第二輪係統一派位, 就係跟區, 同埋睇你彩數囉。


thank you!


複式洋房

積分: 460


7#
發表於 08-7-29 13:06 |只看該作者
原文章由 DalaDala 於 08-7-28 10:30 發表
第一輪係可以跨區, 不過要玩計分。第二輪係統一派位, 就係跟區, 同埋睇你彩數囉。


dada

你可以睇下呢條link 講d對基慧既感覺呀

http://forum.baby-kingdom.com/archiver/?tid-1146048.html

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo