在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 7587


1#
發表於 15-11-25 20:07 |只看該作者
本帖最後由 malaspiga 於 22-8-17 22:52 編輯

.


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-11-25 20:12 |只看該作者

引用:請問做文員excel要識什麼?圖書館一堆教exc

原帖由 malaspiga 於 15-11-25 發表
請問做文員excel要識什麼?圖書館一堆教excel的書,又vba又會計咁睇唔明…想問下excel函數和圖表個到要識什 ...
唔洗去到識VBA, 但都要識公式果啲,我上次見工考VLOOKUP

爆愛車縫作


伯爵府

積分: 19512


3#
發表於 15-11-25 22:37 |只看該作者

引用:請問做文員excel要識什麼?圖書館一堆教exc

原帖由 malaspiga 於 15-11-25 發表
請問做文員excel要識什麼?圖書館一堆教excel的書,又vba又會計咁睇唔明…想問下excel函數和圖表個到要識什 ...
我上次見工問識唔識vlookup, pivotable !




男爵府

積分: 7587


4#
發表於 15-11-27 18:26 |只看該作者
回覆 蜜棗 的帖子

請問邊d函數系最常用/一定要識的? 見函數都有好多條下


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 15-11-28 08:46 |只看該作者

引用:回覆 蜜棗 的帖子請問邊d函數系最常用/一定

原帖由 malaspiga 於 15-11-27 發表
回覆 蜜棗 的帖子

請問邊d函數系最常用/一定要識的? 見函數都有好多條下 ...
簡單啲都用SUM, IF,COUNT果啲去到SUMPRODUCT, VLOOKUP,其實你會唔會諗下去工聯會果啲學下,excel淨睇書會學得辛苦少少,你create個data base出嚟都要啦!不如比幾百蚊學個初階

爆愛車縫作


男爵府

積分: 9715


6#
發表於 15-11-28 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+malaspiga+於+15-11-27+發表

原帖由 蜜棗 於 15-11-28 發表
簡單啲都用SUM, IF,COUNT果啲去到SUMPRODUCT, VLOOKUP,其實你會唔會諗下去工聯會果啲學下,excel淨睇書會學 ...
是否進階啲D?




子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 15-11-28 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 蜜棗 於 15-11-28 發表簡單啲

原帖由 Apple_Orange_T 於 15-11-28 發表
是否進階啲D?
我冇正統學過,我學嘅係公式嘅堂

爆愛車縫作


公爵府

積分: 28933


8#
發表於 15-11-28 22:59 |只看該作者

回覆:請問做文員excel要識什麼?

成日收工都趕回去照顧阿仔,無時間出去上煙堂平時收工遲30分鐘都比人問點解




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo