懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1763


1#
發表於 15-12-10 12:23 |只看該作者
E家27wk了,從23吋腰變成35吋!雖然其他地方變化不大。但種種不適也避免不了!
但系
有時候老公見到電視節目有靚囡而追睇,會話好sexy!
有時候見到我嘅大肚成日會話唔想見到我呢個羅資威爾外星人!
有時候見到我臀部盆骨變庸腫又會話好核突!
有時候見到我行路姿勢變得唔好睇、輪盡。又會取笑一翻!

佢對我0k嘅,可能係講笑,可能係無心!
但我覺得很難過!至少我係為佐佢生B變成咁。身體上嘅唔舒服一個去承擔,還要聽到呢D,心都碎埋!而家講lee d,生完湊B之後又唔知個身型會變成點,到時唔知會聽到D乜!難過又壓力好大




別墅

積分: 882


2#
發表於 15-12-10 12:29 |只看該作者
咁可惡...

比著我...會取笑返佢囉! 例如睇電視見到D 大隻型男, 會話: 「哇...好正呀! 對臂彎同嗰6舊腹肌真係睇見都留口水呀」

不過, 如果你聽咗佢咁講真係唔開心...不妨老實話佢知你感受, 可能佢講笑...但hurt到你唔知!

開心返啦


大宅

積分: 1763


3#
發表於 15-12-10 12:30 |只看該作者

引用:咁可惡...比著我...會取笑返佢囉!+例如睇電

原帖由 klleunh01 於 15-12-10 發表
咁可惡...

比著我...會取笑返佢囉! 例如睇電視見到D 大隻型男, 會話: 「哇...好正呀! 對臂彎同嗰6 ...
我聽完唔開心,佢會呵返!但又會有下次又會再講




男爵府

積分: 5785


4#
發表於 15-12-10 12:53 |只看該作者
羅資威爾外星人。。笑左其實你老公係咪扮幽默咋。
我29週,老公早幾日情深深咁摸到我個雙下巴,然後叫左聲'脹爆',有d hurt,但又忍吾住笑埋一份。


大宅

積分: 1901


5#
發表於 15-12-10 12:56 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

我老公日日話我係肥婆,但就勁錫我,又唔忍心我大肚辛苦,咩都就我,肥咪肥囉,我會話:你就係中意我呢個肥婆


大宅

積分: 1763


6#
發表於 15-12-10 13:02 |只看該作者

引用:羅資威爾外星人。。笑左其實你老公係咪扮幽

原帖由 kaseykit 於 15-12-10 發表
羅資威爾外星人。。笑左其實你老公係咪扮幽默咋。
我29週,老公早幾日情深深咁摸 ...
幽默得多,都hurt 到我㗎




大宅

積分: 1763


7#
發表於 15-12-10 13:10 |只看該作者

引用:我老公日日話我係肥婆,但就勁錫我,又唔忍

原帖由 STARAD1314 於 15-12-10 發表
我老公日日話我係肥婆,但就勁錫我,又唔忍心我大肚辛苦,咩都就我,肥咪肥囉,我會話:你就係中意我呢個肥 ...
我手腳都仲係好幼,肥係個腰肚度咋!




別墅

積分: 898


8#
發表於 15-12-10 13:21 |只看該作者
AngelaY 發表於 15-12-10 13:10
我手腳都仲係好幼,肥係個腰肚度咋!

我覺得你太敏感啦··佢可能只係同你開玩笑··如果唔想聽哩D,直接同佢講


大宅

積分: 1242


9#
發表於 15-12-10 13:31 |只看該作者
本帖最後由 wildbaby 於 15-12-10 13:32 編輯

我一早話左唔準話我肥, 因為我平時瘦的, 我老公見到我食飽個肚大左就好開心, 早上睡醒就話「點解個肚細左呀?」,好搞笑.

反而現在他成日要我穿鬆衫,話唔想BB太緊,又比左好多錢我去買野, 話任買, 平時在街, 好似太后出巡咁保護我, 我成日怕他會同人打架, 因為一不小心有人撞到我, 他就會罵人.


複式洋房

積分: 444


10#
發表於 15-12-10 13:37 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

係真係似外星人呀,我長髮到腰,一沖涼就同老公講:喂你睇下大內密探00發入面個張達明呀😂😂😂😂😂




大宅

積分: 1425


11#
發表於 15-12-10 21:12 |只看該作者

引用:係真係似外星人呀,我長髮到腰,一沖涼就同

原帖由 Kaynnick 於 15-12-10 發表
係真係似外星人呀,我長髮到腰,一沖涼就同老公講:喂你睇下大內密探00發入面個張達明呀😂😂 ...



伯爵府

積分: 19137


12#
發表於 15-12-10 21:52 |只看該作者

回覆:AngelaY 的帖子

你老公都幾幽默,不過黎d說話聽起身好唔舒服




子爵府

積分: 11148


13#
發表於 15-12-10 22:16 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

可能你老公講笑,我老公都成日話我,前排先話我成個波咁,我唔嬲㗎,知佢講笑,我仲擺上fb添


水晶宮

積分: 51137


14#
發表於 15-12-10 22:18 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

我最hurt係覺得自己論盡,同埋成日頭暈,然後老公要執手尾同照顧我,覺得自己好無用,做左老公負擔!


複式洋房

積分: 263


15#
發表於 15-12-11 00:54 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

佢試過見到我沖涼時無著衫,話我似猩猩不過無所謂啦。我生完都會keep 返既,咪笑下當情趣囉~~




大宅

積分: 1350


16#
發表於 15-12-11 09:30 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

你老公咁架
我上胎,唔記得老公講左d咩 ,我好嬲,但其實佢冇心,只係講笑, 講左幾次
但我好認真咁同佢講我唔鍾意,佢就冇再講喇


大宅

積分: 1535


17#
發表於 15-12-11 10:52 |只看該作者
你個肚唔算大啦...我估應該冇乜肥過
我同你一樣之前23吋...20w已經35吋喇


複式洋房

積分: 151


18#
發表於 15-12-11 11:33 |只看該作者

回覆:陀B期間,聽到老公講乜會好hurt

前兩日剪短咗頭髮準備方便生同坐月,自己唔鍾意個髮型同老公講,佢竟然話:「係呀,個髮型加埋你宜家塊圓面,個肚同身型,你真係好圓呀!」即時hurt 爆




禁止訪問

積分: 153


19#
發表於 15-12-11 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1763


20#
發表於 15-12-11 11:47 |只看該作者

引用:Quote:AngelaY+發表於+15-12-10+13:10+我手

原帖由 Goocie 於 15-12-11 發表
吟正 請指教
點可以只肥在肚肚?
我本身骨架細,瘦低!未肥過!其實好想肥D




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo