親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


1#
發表於 15-12-26 17:44 |只看該作者
自由行,排緊行程,睇下玩邊度先

謝謝


伯爵府

積分: 15642


2#
發表於 15-12-26 23:15 |只看該作者

引用:自由行,排緊行程,睇下玩邊度先謝謝

原帖由 9594 於 15-12-26 發表
自由行,排緊行程,睇下玩邊度先

謝謝
芭提雅走都係要去返曼谷果邊機場




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


3#
發表於 15-12-26 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 9594 於 15-12-26 發表自由行

原帖由 WINKI2346 於 15-12-26 發表
芭提雅走都係要去返曼谷果邊機場
因為今日旅行社果邊話芭堤雅去機場近過曼谷去,

我岸居居乜都唔識,咪上黎問下囉


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


4#
發表於 15-12-26 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 9594 於 15-12-26 發表自由行

原帖由 WINKI2346 於 15-12-26 發表
芭提雅走都係要去返曼谷果邊機場
因為我想行翟道翟,又想去水上樂園,
但出發日係星期五,本來諗住兩晚曼谷,兩晚芭,再一晚曼谷,咁旅行社話芭走仲近啲,可以去少一日,咁咪上黎問問大家囉



伯爵府

積分: 15642


5#
發表於 15-12-26 23:53 |只看該作者

回覆:曼谷走方便啲,定芭堤雅走方便啲

機場去芭提雅搭巴士大約兩個幾鐘,我會睇你回程係搭幾點機返香港去決定行程




大宅

積分: 2375


6#
發表於 15-12-27 00:22 |只看該作者
個人覺得由bangkok走係最方便, 因為由pattaya去機場約2個鍾車程,如果嗰刻有壞車或其他交通問題,飛機都上唔到, 但由bangkok走時間可以預得準D, 搭的士或機鐵亦可


禁止訪問

積分: 4002


7#
發表於 15-12-27 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19192


8#
發表於 15-12-27 03:18 |只看該作者

回覆:曼谷走方便啲,定芭堤雅走方便啲

最好去芭堤雅先,之後再落曼谷走,我上次plan錯咗,因為我夜幾到廊曼,頭2日曼谷,之後兩日芭堤雅,由芭堤雅酒店直接去機場,用咗2個半小時




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


9#
發表於 15-12-27 11:43 |只看該作者

引用:個人覺得由bangkok走係最方便, 因為由patta

原帖由 mickykennis 於 15-12-27 發表
個人覺得由bangkok走係最方便, 因為由pattaya去機場約2個鍾車程,如果嗰刻有壞車或其他交通問題,飛機都上唔 ...
我本來都咁plan㗎,我一向信鐵路多過公路,如果唔係我唔會話兩曼兩芭再加一曼。

宜家再上黎問一問,情願玩多日。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


10#
發表於 15-12-27 11:46 |只看該作者

引用:最好去芭堤雅先,之後再落曼谷走,我上次pl

原帖由 mei_ 於 15-12-27 發表
最好去芭堤雅先,之後再落曼谷走,我上次plan錯咗,因為我夜幾到廊曼,頭2日曼谷,之後兩日芭堤雅,由芭堤 ...
去左芭先又去唔到翟道翟囉

其實宜家仲興唔興去翟道翟?

定一話 join one day tour 去水上巿場仲好呢??


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 15-12-27 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mei_ 於 15-12-27 發表最好去

原帖由 9594 於 15-12-27 發表
去左芭先又去唔到翟道翟囉

其實宜家仲興唔興去翟道翟?
可以行asiatique,日日都開。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


12#
發表於 15-12-27 12:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 9594 於 15-12-27 發表去左芭

原帖由 ahmama 於 15-12-27 發表
可以行asiatique,日日都開。
都係檔仔(巿集)黎嗎?

因唔想齋行商場


大宅

積分: 3346


13#
發表於 15-12-27 12:28 |只看該作者

回覆:曼谷走方便啲,定芭堤雅走方便啲

我習慣先入芭提雅
再出曼谷
感覺時間容易安排D
因為,遇著大節或星期五六
出入芭提雅有機會塞車架
如果趕飛機又遇到塞車就麻煩了
反之,你如果在曼谷,
在的士上塞起車也可多D路行
或可坐機鐵




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


14#
發表於 15-12-27 12:29 |只看該作者

引用:我習慣先入芭提雅再出曼谷感覺時間容易安排

原帖由 SSSSSS 於 15-12-27 發表
我習慣先入芭提雅
再出曼谷
感覺時間容易安排D
我打算星期五出發囉


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


15#
發表於 15-12-27 12:30 |只看該作者

引用:我習慣先入芭提雅再出曼谷感覺時間容易安排

原帖由 SSSSSS 於 15-12-27 發表
我習慣先入芭提雅
再出曼谷
感覺時間容易安排D
其實睇下去唔去翟度翟,唔去就去邊先都得


男爵府

積分: 9453


16#
發表於 15-12-27 13:24 |只看該作者

回覆:曼谷走方便啲,定芭堤雅走方便啲

如坐早機去, 我都鐘意先芭後曼, 曼谷多野買, 行李唔洗執黎執去, 又唔洗拎咁多日, 走時搭車易。 今次我坐午機就先曼後芭, 去到曼谷酒店都6點幾, 如入芭就較夜。


大宅

積分: 3346


17#
發表於 15-12-27 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SSSSSS+於+15-12-27+發表我習

原帖由 9594 於 15-12-27 發表
其實睇下去唔去翟度翟,唔去就去邊先都得
翟度翟D野我個人覺得
同asiatique差不多
但asiatique勝在星期一至日也開
如果你有特定野一定要去翟度翟買至去啦
但只係想行下夜市,asiatique會比較方便




大宅

積分: 3346


18#
發表於 15-12-27 14:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SSSSSS+於+15-12-27+發表我習

原帖由 9594 於 15-12-27 發表
我打算星期五出發囉
星期五出發?
咁訂酒店未?




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


19#
發表於 15-12-27 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 9594 於 15-12-27 發表我打算

原帖由 SSSSSS 於 15-12-27 發表
星期五出發?
咁訂酒店未?
不是今個星期五

蟗係會揀星期五出發


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


20#
發表於 15-12-27 16:51 |只看該作者

引用:如坐早機去, 我都鐘意先芭後曼, 曼谷多野買

原帖由 kachun0123 於 15-12-27 發表
如坐早機去, 我都鐘意先芭後曼, 曼谷多野買, 行李唔洗執黎執去, 又唔洗拎咁多日, 走時搭車易。 今次我坐午 ...
請問有無曼谷三星酒店推介?
但求交通便方便可。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo