爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 93097


1#
發表於 16-1-1 04:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 16-1-1 08:52 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

唔係免試咩?


禁止訪問

積分: 93097


3#
發表於 16-1-1 11:02 |只看該作者

引用:唔係免試咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 984


4#
發表於 16-1-1 12:29 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12801


5#
發表於 16-1-1 13:38 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

而家代辦好鬼貴

To be or not to be  that is the question~


瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 16-1-1 17:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我愛Corina 於 16-01-01 發表

原帖由 awah112 於 16-01-01 發表
噢,是的,請問點換架?
要唔搵代辦 ,係咪要自己返大陸換呀?


禁止訪問

積分: 93097


7#
發表於 16-1-1 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 awah112 於 16-01-01 發表噢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 984


8#
發表於 16-1-1 21:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我愛Corina 於 16-01-01 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2179


9#
發表於 16-1-5 17:44 |只看該作者
現在“你懂的”,無用了,應該無人收。
自己去大陸搞,真的要看你本事。其實是可以的,但最麻煩是,要你住址證明。只要你俾到個暫住證佢,其他文件你都有。

我上次在派出所搞咗個什麼“境外人士臨時什麼戶口證明”


別墅

積分: 937


10#
發表於 16-1-6 13:18 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

攪大陸人牌最麻煩係要攪到大陸住址證明……
我用我同事個地址,首先,要去居住個屋苑出證明,拎張證明去個區既居委會做登記,之後會有張居委會證明,再拎張居委會證明去個區公安局到出張住址證明,拎住張公安居住址證明就可以申請啦
我自己攪,攪左成日


禁止訪問

積分: 93097


11#
發表於 16-1-6 17:58 |只看該作者

引用:攪大陸人牌最麻煩係要攪到大陸住址證明……

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 937


12#
發表於 16-1-6 20:17 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

不過煩都只係煩一次,個牌到期再續,都仲可以用個張公安局出既住址證明,所以個張證明要好好keep住
第1次申請,好似6年,之後續期就有10年


男爵府

積分: 6435


13#
發表於 16-1-7 18:51 |只看該作者

引用:攪大陸人牌最麻煩係要攪到大陸住址證明……

原帖由 AB339 於 16-01-06 發表
攪大陸人牌最麻煩係要攪到大陸住址證明……
我用我同事個地址,首先,要去居住個屋苑出證明,拎張證明去個 ...
之前自己搞要去公安局出個臨時居住証




男爵府

積分: 8780


14#
發表於 16-1-7 22:04 |只看該作者

引用:有香港1號牌,thx.

原帖由 awah112 於 16-01-01 發表
有香港1號牌,thx.
我識。如有意可pm我。


別墅

積分: 937


15#
發表於 16-1-8 00:49 |只看該作者

回覆:tenkamuteki77 的帖子

早幾年應該都仲可能用香港地址,我前2,3年自己攪,唔知改左政策定咩,一定要大陸地址先攪得


複式洋房

積分: 133


16#
發表於 16-1-8 10:43 |只看該作者

回覆:AB339 的帖子






民房

積分: 12


17#
發表於 16-1-10 23:15 |只看該作者

回覆:大陸車牌點考架

先考香港車牌1或2,再返大陸換牌(經人辦理容易D)。大陸考牌好難呀!


大宅

積分: 2179


18#
發表於 16-1-11 16:00 |只看該作者
回覆 AB339 的帖子

你真好彩,居委會幫你寫。我的case,我已經住在哪個小區都幾年了,個個管理員都認識我了,但居委會就是說:怎樣證明你“住在這裡”?最後都要想自己的辦法。
中國唔系咁多樣嘢系按正常方法辦到的!!


大宅

積分: 2179


19#
發表於 16-1-11 16:02 |只看該作者
回覆 henrylkm9497 的帖子

現在大陸,你只要有香港牌,就可以轉大陸牌,不用考了(廣東省是,其他地方很難講)。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo