母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 3840


1#
發表於 16-1-22 00:52 |只看該作者
人奶路:6個月
埋身:1830,2230,0700
樽餵:其余時間
塞奶:每星期有三至四日塞,有時一邊有時二邊塞
解決方法:首先要等到bb 好肚餓,然後盡量泵清塞個一邊,另一邊唔好泵,泵完後比塞左個一邊比佢食先,當佢勁肚餓時便會起勢咁啜,又因為塞左個邊已經比你泵走勁多奶奶,咁佢就會因狂啜而啜出塞左那部分的奶奶出來。當佢努力完左後,就比無塞個邊佢食去填飽個肚。

多謝收看!




大宅

積分: 1194


2#
發表於 16-1-22 10:43 |只看該作者

回覆:塞奶,我有好建議同大家分享

多謝jm分享!我都成日塞,都係靠呀b。成日塞係咪因為多奶呢?




子爵府

積分: 10607


3#
發表於 16-1-22 11:18 |只看該作者

引用:多謝jm分享!我都成日塞,都係靠呀b。成日

原帖由 mangobabybaby 於 16-01-22 發表
多謝jm分享!我都成日塞,都係靠呀b。成日塞係咪因為多奶呢?
上次我去健康院姑娘話係比較多奶就易塞,所以個陣佢叫我唔好飲甘多上奶湯




大宅

積分: 1194


4#
發表於 16-1-22 12:48 |只看該作者

回覆:Fionhohoho 的帖子

我腸胃炎左兩星期,唔敢飲湯,食到好清,一樣咁多奶。係些奶淡些je,所以果d黑豆漿、多奶茶⋯我都少飲左。





男爵府

積分: 5830


5#
發表於 16-1-22 13:16 |只看該作者

回覆:nicenicecarmen 的帖子

我都係等亞B未食奶時比亞B啜通


子爵府

積分: 10607


6#
發表於 16-1-22 13:31 |只看該作者

引用:我腸胃炎左兩星期,唔敢飲湯,食到好清,一

原帖由 mangobabybaby 於 16-01-22 發表
我腸胃炎左兩星期,唔敢飲湯,食到好清,一樣咁多奶。係些奶淡些je,所以果d黑豆漿、多奶茶⋯我都少飲左。



...
我而家都無坐月個陣飲到甘瘋狂,塞左就月苦自己知




大宅

積分: 1939


7#
發表於 16-1-22 18:06 |只看該作者

引用:人奶路:6個月埋身:1830,2230,0700樽餵

原帖由 nicenicecarmen 於 16-01-22 發表
人奶路:6個月
埋身:1830,2230,0700
樽餵:其余時間
我仔仔唔肯啜,啜啜下發炆憎,唉…


別墅

積分: 885

最關心BB問題熱投勳章


8#
發表於 16-1-22 20:58 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 16-1-22 00:52
人奶路:6個月
埋身:1830,2230,0700
樽餵:其余時間
其實點樣知道係咪塞咗?我個胸都有兩塊仔硬,熱敷,按及泵都還是硬,咁係咪塞咗?不過我唔覺得痛。


大宅

積分: 3840


9#
發表於 16-1-22 21:18 |只看該作者

引用:Quote:nicenicecarmen+發表於+16-1-22+00:5

原帖由 CAKP 於 16-01-22 發表
其實點樣知道係咪塞咗?我個胸都有兩塊仔硬,熱敷,按及泵都還是硬,咁係咪塞咗?不過我唔覺得痛。 ...
咁就係塞左. 如果正常泵清食清,個胸是油軟的




大宅

積分: 3840


10#
發表於 16-1-22 21:20 |只看該作者

引用:多謝jm分享!我都成日塞,都係靠呀b。成日

原帖由 mangobabybaby 於 16-01-22 發表
多謝jm分享!我都成日塞,都係靠呀b。成日塞係咪因為多奶呢?
我都唔知。但我已經無咩食上奶野,生產量只是剛好一天多一餐咁大把。想唔通,但已經塞到慣左。




大宅

積分: 3840


11#
發表於 16-1-22 21:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicenicecarmen+於+16-01-22+

原帖由 bbchingnam 於 16-01-22 發表
我仔仔唔肯啜,啜啜下發炆憎,唉…
唔肯啜,仲慘。完全唔知點攪。鄧你辛苦。加油。




大宅

積分: 3840


12#
發表於 16-1-22 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mangobabybaby+於+16-01-22+

原帖由 Fionhohoho 於 16-01-22 發表
我而家都無坐月個陣飲到甘瘋狂,塞左就月苦自己知
我坐月個陣,泵一次,夠佢食二餐。




子爵府

積分: 10607


13#
發表於 16-1-22 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fionhohoho+於+16-01-22+發表

原帖由 nicenicecarmen 於 16-01-22 發表
我坐月個陣,泵一次,夠佢食二餐。
我個仔而家一餐樽食8安,而家先勉強追緊佢食量咋




大宅

積分: 3840


14#
發表於 16-1-22 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicenicecarmen+於+16-01-22+

原帖由 Fionhohoho 於 16-01-22 發表
我個仔而家一餐樽食8安,而家先勉強追緊佢食量咋
我又一樣,希望佢快d加固當一餐,咁就正哂。




子爵府

積分: 10607


15#
發表於 16-1-23 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fionhohoho+於+16-01-22+發表

原帖由 nicenicecarmen 於 16-01-22 發表
我又一樣,希望佢快d加固當一餐,咁就正哂。
係呀仲有3個月先夠6個月可以加固




大宅

積分: 1194


16#
發表於 16-1-23 16:29 |只看該作者

回覆:塞奶,我有好建議同大家分享

我仔兩個月而家開始戒夜奶,夜晚佢食少左,晚上我照泵,儲得仲多左。日抖埋身隔耐些泵,又多些奶。而家泵少左都夠佢食,但睇條數,硬係覺得佢食少左,擔心佢食唔夠。




大宅

積分: 1313


17#
發表於 16-1-25 09:08 |只看該作者

回覆:塞奶,我有好建議同大家分享

Good Idea, 等我都試下先
我一邊塞左兩天,白點又清唔到,又痛又唔舒服。


大宅

積分: 3840


18#
發表於 16-1-25 13:59 |只看該作者

引用:Good+Idea,+等我都試下先我一邊塞左兩天,

原帖由 mimi_bbcat 於 16-01-25 發表
Good Idea, 等我都試下先
我一邊塞左兩天,白點又清唔到,又痛又唔舒服。
嘩塞左2日,你一定好辛苦。仲痛過生仔。白點其實可不理,我之前拮過,痛到係咁喊成晚訓唔到,連止痛藥都無用。從此我再不理白點。希望你乳腺快快通。




複式洋房

積分: 332


19#
發表於 16-3-16 10:04 |只看該作者
塞奶可被免,首先注意如果食左易塞奶的東西,例如花膠湯,就一定要盡快比BB啜。如果有點硬塊,就推鬆佢,唔好比自己去到乳腺炎,好痛。。。如果唔想用手推,可買枝疏乳棒。


大宅

積分: 2392


20#
發表於 16-3-16 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mimi_bbcat 於 16-01-25 發表

原帖由 nicenicecarmen 於 16-01-25 發表
嘩塞左2日,你一定好辛苦。仲痛過生仔。白點其實可不理,我之前拮過,痛到係咁喊成晚訓唔到,連止痛藥都無 ...
我係新手,我想問下咩係白點?


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo