0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   3


別墅

積分: 592


1#
發表於 16-2-8 18:37 |只看該作者
想請問應該怎樣由S26 ultima 1號 奶粉轉 S26金裝給bb?


大宅

積分: 4715


2#
發表於 16-2-10 13:30 |只看該作者

引用:想請問應該怎樣由S26 ultima 1號 奶粉轉 S2

原帖由 pekklemama 於 16-02-08 發表
想請問應該怎樣由S26 ultima 1號 奶粉轉 S26金裝給bb?
ultima唔好呀?


大宅

積分: 4065


3#
發表於 16-2-10 16:02 |只看該作者
S26唔錯(2個仔之前食過),但ultima應該係比較新款果隻,真係要轉嘅話就ㄧ餐ㄧ餐轉試試


禁止訪問

積分: 1044


4#
發表於 16-2-11 18:48 |只看該作者

回覆:S26 ultima 1號 轉 S26金裝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 89


5#
發表於 16-2-12 00:54 |只看該作者
mclau2012 發表於 16-2-10 16:02
S26唔錯(2個仔之前食過),但ultima應該係比較新款果隻,真係要轉嘅話就ㄧ餐ㄧ餐轉試試 ...
呢隻係唔係有SAMPLE可以拎?


大宅

積分: 4065


6#
發表於 16-2-12 22:49 |只看該作者
choikiann 發表於 16-2-12 00:54
呢隻係唔係有SAMPLE可以拎?
好似要2號開始先可以上網登記攞試用


複式洋房

積分: 190


7#
發表於 16-2-12 23:57 |只看該作者
本帖最後由 很愛您 於 16-2-12 23:58 編輯
mclau2012 發表於 16-2-12 22:49
好似要2號開始先可以上網登記攞試用

幾大罐?s26定s26 ultima?


洋房

積分: 89


8#
發表於 16-2-14 00:09 |只看該作者
很愛您 發表於 16-2-12 23:57
幾大罐?s26定s26 ultima?
s26 ultima?


大宅

積分: 4065


9#
發表於 16-2-14 15:44 |只看該作者
很愛您 發表於 16-2-12 23:57
幾大罐?s26定s26 ultima?
2款都係2號仔先可以登記試用,你去佢網站睇就明


大宅

積分: 4928


10#
發表於 16-2-16 09:56 |只看該作者

引用:想請問應該怎樣由S26 ultima 1號 奶粉轉 S2

原帖由 pekklemama 於 16-02-08 發表
想請問應該怎樣由S26 ultima 1號 奶粉轉 S26金裝給bb?
乜 ultima唔係好過金裝咩?why要轉呀?


別墅

積分: 592


11#
發表於 16-2-16 10:44 |只看該作者

回覆:S26 ultima 1號 轉 S26金裝

因為有朋友送左,又唔想浪費
不過阿b食左幾好,有濕片,每日有poopoo


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo