自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   4


公爵府

積分: 25273


1#
發表於 16-2-16 18:49 |只看該作者
請問有咩要買咖?係咪就咁入去求就得?洗唔洗上香咖?求左之後搵咩人解簽?




公爵府

積分: 25273


2#
發表於 16-2-16 22:13 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

冇人知?




大宅

積分: 4838


3#
發表於 16-2-16 23:02 |只看該作者
我上星期六去左求簽.
我喺黃大仙出面買左份元寶, 連埋9枝香, 38蚊份. 入去之後點香, 佢有3個大爐, 每個大爐3枝, 然後出去會有個盤, 回收你份元寶, 然後再去求簽, 求完簽就去解簽, 我搵左蓮姑解, 每枝簽30蚊


公爵府

積分: 25339

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 16-2-16 23:05 |只看該作者
淨係買一份香得嫁喇,上完香就求得


公爵府

積分: 25273


5#
發表於 16-2-16 23:05 |只看該作者

引用:我上星期六去左求簽.+我喺黃大仙出面買左份

原帖由 kei_lovelife 於 16-02-16 發表
我上星期六去左求簽.
我喺黃大仙出面買左份元寶, 連埋9枝香, 38蚊份. 入去之後點香, 佢有3個大爐, 每個大 ...
多謝你覆我呀。你覺得佢解簽準唔準呀?




大宅

積分: 4838


6#
發表於 16-2-16 23:14 |只看該作者
christyheihei 發表於 16-2-16 23:05
多謝你覆我呀。你覺得佢解簽準唔準呀?
其實我都唔知準唔準, 有一枝簽要等4月打後先知. 有枝我問自身, 佢講我成日船頭驚鬼船尾驚賊, 我事實真係咁, 佢話我各方面睇事情都唔夠清楚, 好容易做錯抉擇.
有枝我求健康, 佢話我腸胃唔好, 話我食好多生冷野, 我冇同佢透露過我健康架, 但佢講得好準, 我腸胃真係好差, 成日食壽司、沙律呢d.
佢對面哥檔"生濟公", 我上網見有人話好準, 當日太多人排隊等, 我冇咩時間, 見蓮姑個樣幾和善, 我就去左佢檔口解


公爵府

積分: 25273


7#
發表於 16-2-16 23:52 |只看該作者

回覆:kei_lovelife 的帖子

請問係幾多樓咖?




男爵府

積分: 9531


8#
發表於 16-2-17 00:31 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

我去黃大仙只會直接去拎簽桶求,求完就搵番平時幫我解簽既姨姨,無帶野去無買野去


子爵府

積分: 13378


9#
發表於 16-2-17 00:37 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

每次去完黃大仙後一定好黑仔!




男爵府

積分: 7163


10#
發表於 16-2-17 01:31 |只看該作者

引用:每次去完黃大仙後一定好黑仔! +

原帖由 dearmm 於 16-02-17 發表
每次去完黃大仙後一定好黑仔!
咁邪?!




公爵府

積分: 25273


11#
發表於 16-2-17 10:33 |只看該作者

回覆:katrinabekiki 的帖子

請問你搵邊個解簽咖?




珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 16-2-17 10:42 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

我初4嗰日去,只買9支香$10,自己帶水果同小量糖,上完香去求韱搵位,放低水果同糖,求完執好嘢去解,我搵鄭玄,$25/支

唔好點評我,電話睇唔到點評


公爵府

積分: 25273


13#
發表於 16-2-17 11:00 |只看該作者

引用:我初4嗰日去,只買9支香$10,自己帶水果同

原帖由 mulan1985 於 16-02-17 發表
我初4嗰日去,只買9支香$10,自己帶水果同小量糖,上完香去求韱搵位,放低水果同糖,求完執好嘢去解,我搵 ...
我而家去緊,你覺得你個解簽師傅準嗎?




大宅

積分: 4838


14#
發表於 16-2-17 12:33 |只看該作者

引用:請問係幾多樓咖? +

原帖由 christyheihei 於 16-02-16 發表
請問係幾多樓咖?
我去蓮姑哥檔喺廁所附近,檔口對面係生濟公,好似143號,反而我冇留意蓮姑檔口幾號




珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 16-2-17 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mulan1985 於 16-02-17 發表

原帖由 christyheihei 於 16-02-17 發表
我而家去緊,你覺得你個解簽師傅準嗎?
OK喇,解咗7年了

唔好點評我,電話睇唔到點評


公爵府

積分: 25273


16#
發表於 16-2-17 13:55 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

最後我去左搵生濟公




大宅

積分: 2853


17#
發表於 16-2-17 14:22 |只看該作者

回覆:最近有去過黃大仙求簽嗎?

如果我上年12月底去求簽,而家又想求,得唔得㗎?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo