嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8440


1#
發表於 04-7-30 09:53 |只看該作者

點樣煮粥仔?

BB七個月大第一次可以煮咩嘢粥仔俾佢食?點煮架?


別墅

積分: 581


2#
發表於 04-8-1 20:42 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

可以煲瘦肉粥, 唔好俾佢食d肉喎, 怕唔消化。bk媽媽有教用中藥袋入起d料煲粥, d粥有味又唔怕阿b食到渣。我bb都係7個月大, 我地大多俾佢食魟魚仔粥, d魚仔"顏"碎d就ok, 又香又有鈣質!
孩子是我人生最大支柱 - 工作累透時會想起他的可愛; 肚子喊餓時想到他吃得飽就好。 也許當父母的就是這樣子 ... site at babyhome


大宅

積分: 1283


3#
發表於 04-8-2 11:49 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

請問魟魚係點,(形容),幾大條.
thx...
大個仔啦~~~


大宅

積分: 1453


4#
發表於 04-8-2 11:58 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

再大多小小(10個月以上)可以將淮山或百合磨碎加落粥度有健脾潤肺功效. 不過淮山就要沉水最小1個鐘再出水磨碎!


大宅

積分: 1512


5#
發表於 04-8-2 19:11 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?


第一次煲通常俾佢食粥唔食料∼正如 biebie 所講,用瘦肉切片,用少少鹽醃下∼
我用真空壺煲粥,唔洗睇火好正∼就咁洗左d米備用,煲d滾水倒入個壺 "long" 下先,倒左d水然後先再放入洗好既米,再用果d滾水(我會一直煲住d水,咁就會夠熱)"long" 下d米(我會 "long" 2次,咁d米會易開),之後先倒滾水入去焗d米,2-3個鐘之後d米就會開∼倒d米水出黎煲下d瘦肉先,d瘦肉熟左先倒粥入去,煲一煲好快搞掂∼
不過記住煲d粥杰d,通常BB鍾意食杰既粥多過稀既粥∼!試多幾日,BB又食得幾好時就可以煲魚粥∼我係用鯇魚既,而且係夜晚整好左先,因為驚一早唔夠時間整&驚拆魚骨時仔仔冇人同佢玩∼用少少鹽醃下舊魚,放2片薑辟腥味,隔水蒸(好似平時蒸魚咁),蒸好就拆D魚肉出黎備用∼記住要揀清楚冇哂魚骨呀∼!第2日又好似上面咁樣焗粥,焗好就倒D米水出黎又係煲下D魚肉先∼
其實我唔係好識架∼不過我係用呢個方法煲粥俾仔仔食,而且都幾簡單∼希望我個方法可以幫到你∼!


禁止訪問

積分: 46216


6#
發表於 04-8-4 16:15 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 581


7#
發表於 04-8-6 20:19 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

nick媽
請問魟魚係點,(形容),幾大條 ---> 好細條o架, 白色o既魚毛仔。
孩子是我人生最大支柱 - 工作累透時會想起他的可愛; 肚子喊餓時想到他吃得飽就好。 也許當父母的就是這樣子 ... site at babyhome


禁止訪問

積分: 46216


8#
發表於 04-8-8 22:10 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 9


9#
發表於 04-8-9 20:26 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

點解煲粥不要蓋飯煲蓋(用西施電飯煲)?
同埋煲米水要唔要蓋飯煲蓋?

唔該 ?-(


禁止訪問

積分: 46216


10#
發表於 04-8-10 13:34 |只看該作者

Re: 點樣煮粥仔?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo