嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 679


1#
發表於 04-7-31 15:38 |只看該作者

請問是否1歲以上就可開始食有調味的o野

如題. Thanks.


複式洋房

積分: 404


2#
發表於 04-7-31 15:46 |只看該作者

Re: 請問是否1歲以上就可開始食有調味的o野

少吃有調味的較好,煮粥加少少salt是可以的,由少吃清淡對身體好些.而且小孩的腎還不是完全把salt消化


大宅

積分: 2508


3#
發表於 04-7-31 17:16 |只看該作者

Re: 請問是否1歲以上就可開始食有調味的o野

我囝囝9個月經有俾少許salt佢食,虽然係知唔好,
但係佢唔肯食嘢奶又唔食,所以乜都加落去試吓.


複式洋房

積分: 227


4#
發表於 04-8-1 12:40 |只看該作者

Re: 請問是否1歲以上就可開始食有調味的o野

現在健康院建議BB兩歲先開始比佢食鹽, 不過我BB就唔鍾意飲奶, 唔鍾意食o野, 好辛苦捱到佢一歲, 就開始比鹽調味, 希望佢食多d.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo