家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3261


1#
發表於 04-8-3 09:57 |只看該作者

大家不如發表下你們的理財/投資之道!

你們好!

大家不如發表下你們的理財之道, 怎樣理財, 建立自己的財富, 讓大家可以參考.

我自己在IFA工作多年, 對股票及基金比較熟, 我只以這2種作為投資工具, 因為變現能力強, 也是比較簡單. 也試過外匯投資, 但實在太緊張, 最後也不參與了.

有沒有其他投資方法可分享下 ? 長線/短線也好, 但, 你們有沒有投資是長線能致富的 ? 很小人因買股票短線致富的, 但的確有不小的人因買005匯豐銀行, 以長期持有的方法發達的. 若有什麼方法是短線贏錢的機會很高的也請你們分享一下你們的心得. 買樓是不是一個好的投資呢 ?

藉得一提, "富爸爸, 窮爸爸"的確是一本很好的書.

「我一生要讚美耶和華,我還活的時候,要歌頌我的神。」詩篇146:2


禁止訪問

積分: 634


2#
發表於 04-8-3 12:29 |只看該作者

Re: 大家不如發表下你們的理財/投資之道!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 105


3#
發表於 04-8-3 16:57 |只看該作者

Re: 大家不如發表下你們的理財/投資之道!

以我經驗 buy hk bank 股票,股市大瀉時,趁機buy平貨, 長短線投資 ,短線博反彈,長線收息


大宅

積分: 2734


4#
發表於 04-8-3 23:55 |只看該作者

Re: 大家不如發表下你們的理財/投資之道!

YES,我和我老公都有月供匯豐,然後逢低位買一,兩手,
我長線都睇好中國,印度同新興國家市場,所以我都有買基金,
希望十年後會有d成績睇!

我覺得[富爸爸,窮爸爸]呢本書對我本身好有啟發性!
1.延遲消費:舊時會成日買名牌,食得好住得好著得好,舊時會好羨慕人地有靚野,不過而家唔會,因為銀行有錢比身上有錢好;
2.不要負債:以前有錢會成日諗換大間屋同供多d錢,而家會諗d錢都係留在身邊好d!
買左樓之後d銀行職員都唔會對你太好,寫減息信好似求銀行咁,反而你將買樓既首期俾佢地投資,佢地即刻對你好好!
3. 視投資為終身事業: 我本身無諗住轉工,不過下月開始會讀financial planning,希望可以學以致用!

我都知自己無咩運氣,所以我唔會再買d 投機野!




複式洋房

積分: 186


5#
發表於 04-8-4 00:33 |只看該作者

Re: 大家不如發表下你們的理財/投資之道!

我同意[富爸爸,窮爸爸]呢本書是一本很好的書. 亦玩了那個cash flow game現金流遊戲.
市面上亦有很多書本關於致富. 我極力推介 "拿破崙希爾"的"思考致富聖經"
至於投資, 我這一兩年都在買入土地, 每年都有20幾%回報, 風險低, 因100%保本, 回報高, 年期可長可短, 中途離場都可以. 唔怕壓住d錢唔用得.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo