烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16977


1#
發表於 04-8-3 10:55 |只看該作者

海港城鴻星~~勁唔掂~~

星期六去海港城鴻星食黃油蟹,勁唔掂,貴得黎又唔好食,份量又少wow.我地4個大人叫左2位黃油蟹套餐,另加一煲<雞包次>(佢話for4-6位用,但係分出黎,每bowl都只有一半)&2隻


公爵府

積分: 29743

畀面勳章


2#
發表於 04-8-3 12:05 |只看該作者

Re: 海港城鴻星~~勁唔掂~~

嘩, 個間野價錢好貴架, 上次去飲都麻麻地, 最出名就是石頭魚lor.


大宅

積分: 3920


3#
發表於 04-8-5 00:26 |只看該作者

Re: 海港城鴻星~~勁唔掂~~

下次去雪園嘛~~
食物同服務態度會好好多...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo