論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1712


1#
發表於 16-5-12 08:45 |只看該作者
我們夫婦二人,仔讀小學返全日,姐姐只煮晚餐。
編好清潔時間表俾佢,上午主要是買餸、送仔上學、拖地、吸塵及洗廁所、洗衣服。
下午每日分日子仔細做清潔,如星期一下午主力廚房、星期二客廳、星期三阿仔房.....
見大部份地方內裡都無執拾及抹過(可能只抹了櫃外面),每次提姐姐要取出櫃內物品然後清潔,佢只係答YES,
我應該點做? 我每個部份清潔一次俾佢睇?
其他工作表現,如煮食、照顧阿仔都OK,真是頭痛!


象牙宮

積分: 239699


2#
發表於 16-5-12 09:25 |只看該作者
工人只 抹外, 也只做 2/3... 留1/3留不做。

我愛干淨, 只好:
1. 檢查, 再做。
2. 每周至少1次取出櫃內物品, 一起做清潔。

我是用 少量 soda, 洗任何東西, 省時, 省力, 超易。

好雇主 = 不愛干淨, 有油, 有黑漬, 厚灰塵都能接受者。
愛干淨 = 100%衰雇主。? 注定一輩子非好雇主。
我無法身穿名牌, 但家中又亂, 又脏之環境下生活。我怎么改變自己??
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 11511


3#
發表於 16-5-12 10:19 |只看該作者
回覆 333s 的帖子

不好意思,我讀書少,不太明白你想說甚麼?

點評

SAM43    發表於 16-5-13 01:58


水晶宮

積分: 74328


4#
發表於 16-5-12 10:39 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-5-12 10:19
回覆 333s 的帖子

不好意思,我讀書少,不太明白你想說甚麼?
睇你既回覆,唔好意思,笑左
如果你睇得明,你就係世外高人



水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 16-5-12 10:43 |只看該作者
smilemandy 發表於 16-5-12 08:45
我們夫婦二人,仔讀小學返全日,姐姐只煮晚餐。
編好清潔時間表俾佢,上午主要是買餸、送仔上學、拖地、吸 ...
人無完美.
我屋企情況與你相同,我工人做左十年啦,人人讚好.但如果用你的標準,要佢個個星期從櫃裡執晒D野出來抹,我工人都達唔到標!
真係唔好睇小洗衫、燙衫、拖地、洗廁所、買餸、煮飯.....日日做妥晒,都已經算好架架,其實好辛苦架.你要工人個個星期執晒D野出來整理一次,無幾多個工人會做得到.


子爵府

積分: 11511


6#
發表於 16-5-12 10:46 |只看該作者
回覆 方方媽媽 的帖子



象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 16-5-12 12:58 |只看該作者
如果佢答yes, 話已做咗,你就指俾佢睇污糟的地方,話俾佢聽,如果做咗都仲係污糟,即係佢清潔做得唔好,要改善,同叫佢再做。


大宅

積分: 1712


8#
發表於 16-5-12 14:03 |只看該作者
打開雪櫃係見到明顯的污漬,櫃桶內的物品很亂,亦見到有塵。
就算係放COOK BOOK的離誌架,用完COOK BOOK都可以亂咁放,
阿仔的文具講左多次分類放3格,經常亂放,
最喜歡做的就係拆走我小食的外包裝,等D餅容易碎,又唔知到期日,
我係時候逐次同佢CHECK工作進度


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 16-5-12 14:30 |只看該作者
係呀, 要講好多次, 不停講...佢都未必次次跟的...
有時都係唯有睇開一點, 或者自己再執少少手尾


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 16-5-12 17:27 |只看該作者

引用:Quote:smilemandy 發表於 16-5-12 08:45 我

原帖由 方方媽媽 於 16-05-12 發表
人無完美.
我屋企情況與你相同,我工人做左十年啦,人人讚好.但如果用你的標準,要佢個個星期從櫃裡執晒D野出 ...



子爵府

積分: 11241


11#
發表於 16-5-12 17:53 |只看該作者
方方媽媽 發表於 16-5-12 10:43
人無完美.
我屋企情況與你相同,我工人做左十年啦,人人讚好.但如果用你的標準,要佢個個星期從櫃裡執晒D野出 ...

可否分享多啲呢?我半年已經請左三個,偷野、發呆丶駁咀,昨天剛炒駁咀呢個,佢中東六年經驗,湊仔煮飯唔識,係清潔好少少,但一言九鼎,之前兩個係overseas,搏多一個唔掂我以後唔會再請!


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


12#
發表於 16-5-12 19:58 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-5-12 10:19
回覆 333s 的帖子

不好意思,我讀書少,不太明白你想說甚麼?
你真係謙喇。


子爵府

積分: 11511


13#
發表於 16-5-12 21:30 |只看該作者
回覆 poonsun 的帖子

其實我真的不太明白她想說甚麼


大宅

積分: 1820


14#
發表於 16-5-12 23:43 |只看該作者
回覆 smilemandy 的帖子

姐姐做了幾耐呀?你每日出門口前,話俾佢知要做乜?返屋企後即刻CHECK下。做得唔好,即刻同佢講。我姐姐做了4年,又係唔會主動清潔,但無計佢對我小朋友好好。我咪算數,好在佢唔會黑面,我叫佢又會做。


男爵府

積分: 6571


15#
發表於 16-5-12 23:54 |只看該作者
本帖最後由 rainbow2016 於 16-5-12 23:56 編輯

wah!!!我睇完你既工作表,i m super shocked!!我暫時自己一個人做家務同湊小朋友都無可能做到你既要求!你自己試下工人放假,自己做曬,你肯定好累!希望你對工人寛諒d...我甘講無惡意,吾好介意


大宅

積分: 2595


16#
發表於 16-5-13 03:35 |只看該作者
smilemandy 發表於 16-5-12 14:03
打開雪櫃係見到明顯的污漬,櫃桶內的物品很亂,亦見到有塵。
就算係放COOK BOOK的離誌架,用完COOK BOOK都 ...

其實阿仔啲文具唔係阿仔自己執咩?
我屋企阿仔房姐姐只係負責清潔窗戶同地板咋。


大宅

積分: 2211


17#
發表於 16-5-13 20:38 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-5-12 21:30
回覆 poonsun 的帖子

其實我真的不太明白她想說甚麼

佢覆親我都自動skip,又殘體字又1999,都唔知想表達乜


子爵府

積分: 11511


18#
發表於 16-5-13 20:47 |只看該作者
回覆 lazycat317 的帖子

因為我認真看了幾遍,我以為自己理解能力為甚麼差了很多,不太明白她說甚麼.


伯爵府

積分: 15823


19#
發表於 16-5-14 00:23 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-5-13 20:47
回覆 lazycat317 的帖子

因為我認真看了幾遍,我以為自己理解能力為甚麼差了很多,不太明白她說 ...


唔係每個人的理解能力都一樣,
我見另一個舖又有人睇得明佢寫乜,
我初初都睇唔明佢寫乜,
睇吓睇吓細心睇先至明,
當學吓點樣同唔同人溝通,
我估佢可能唔係香港土生土長,
廣東話可能唔係佢母語,
香港式英語,
鬼佬式中文,
唔係個個都明,
正如我個鬼佬姐夫,
最叻只有4個字 : 爸爸,媽媽。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo