二手市場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


伯爵府

積分: 18598


1#
發表於 16-5-16 17:15 |只看該作者
老人家的床及床褥用了多年,又不想我浪費金錢買一張全新的床架及床褥,我唯有在二手市場留意一些不太舊的給他們才接受,終於找到了這張,還註明:


「白色烤漆床架無花無爛,連四個大抽屜,尺寸為queensize(150*200cm)幾乎全新買了差不多半年現在因為工作搬家,新屋太小用不了,轉讓給有緣人。床架700轉,若連買這個原價五千多的床褥,一千。可幫忙安排運送。希望本週週末前能取走。」



我絕對明白買二手家俬是沒有可能要求接近全新一樣的,但有這麼多的污漬,是不是應該註明一下,讓買家清楚一點才決定買與否,可況在床褥上的是“血漬”,做人可否將心比己!另外,床架註明買了差不多半年,但床底板佔了大半已發霉了,我怎忍心給老人家睡呢!



我的錯誤決定也害了朋友,因朋友義務幫我由港島入屯門拆床架及搬回來,我當然要另外付租車費。 最難過的是老人家的床及床褥當日已棄置了,我現在唯有訂一張全新的給他們,但起碼要三星期以上才有,這幾星期要老人家暫時睡在地上,我很不孝、很痛心呀!!!



賣家算有心啊! 回覆說知道有污漬,本應不能退的,因朋友交收時也看到有污漬,如不能接受現可退回給她,她也會退回床褥的金額,當然我又要另外租車送回給她,但床架就不能了,因朋友拆床架的時候,拆爛了一些零件,所以不能退。

今次得到的經驗及教訓是很寶貴啊! 呻完!
















水晶宮

積分: 65733


2#
發表於 16-5-17 08:07 |只看該作者

回覆樓主:

甘而加床褥有冇退錢俾你,床架收你幾錢?你話床架發霉點瞓?


伯爵府

積分: 18598


3#
發表於 16-5-17 11:02 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 16-5-17 08:07
甘而加床褥有冇退錢俾你,床架收你幾錢?你話床架發霉點瞓?
對方話可以退返床褥錢$300俾我,但要我搬返俾佢,咁我又要麻煩朋友幫我搬,又要俾租車錢,咪仲唔化算? 煩惱中

床架佢收我$700,佢話真係買左幾個月,床底板發晒霉佢都唔知喎!

所以我咪唔想發霉都照俾老人家瞓囉!

我應該點做呢?


水晶宮

積分: 70536


4#
發表於 16-5-17 11:09 |只看該作者
無良心


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 16-5-17 11:58 |只看該作者
真心覺得係扼人...理應退晒錢! 你可以去海關報案, 佢違返商品說明條例了

http://www.legislation.gov.hk/bl ... enDocument&bt=0


伯爵府

積分: 18598


6#
發表於 16-5-17 12:00 |只看該作者
cillia123 發表於 16-5-17 11:09
無良心
真的唔明白,點解做人可以咁?


複式洋房

積分: 486


7#
發表於 16-5-17 12:01 |只看該作者

回覆樓主:

應該退全部,好臟,有時掉出來更加新淨


伯爵府

積分: 18598


8#
發表於 16-5-17 12:08 |只看該作者
christytsui 發表於 16-5-17 11:58
真心覺得係扼人...理應退晒錢! 你可以去海關報案, 佢違返商品說明條例了

http://www.legislation.gov.hk/b ...
真的可以舉報嗎? 老人家呢幾日真係好唔開心,點解有d人咁唔老實,同埋覺得我因為幫佢地而俾人呃! 反而令佢地擔心我


別墅

積分: 863


9#
發表於 16-5-17 12:14 |只看該作者
KK-BB 發表於 16-5-17 12:08
真的可以舉報嗎? 老人家呢幾日真係好唔開心,點解有d人咁唔老實,同埋覺得我因為幫佢地而俾人呃! 反而令 ...

舉報佢啦,呢d人唔坐下監都唔識死


伯爵府

積分: 18598


10#
發表於 16-5-17 12:15 |只看該作者
恩绮妈 發表於 16-5-17 12:01
應該退全部,好臟,有時掉出來更加新淨
我有提出過可否全部退錢,對方話我朋友拆爛左一些零件(事實真係有d拆爛左),佢仲話又拆了又搬了怎可以退? 佢堅持這張床是很新的,這個價錢($700)不應有太大期望!!!


伯爵府

積分: 18598


11#
發表於 16-5-17 12:18 |只看該作者
amenngan 發表於 16-5-17 12:14
舉報佢啦,呢d人唔坐下監都唔識死
但是這張是二手床,不是全新,可以舉報嗎?


別墅

積分: 863


12#
發表於 16-5-17 12:31 |只看該作者

回覆樓主:

咁都好,咩都唔好做,又由得果d無良賣家又呃其他人。

而你呻完後亦希望你呢世都唔會再遇到同樣既事,謹祝你生活愉快。

P.S.:果個人可能都唔係第一次呃人,可能係上一個受害者乜都無做,無提醒他人,亦無舉報佢,就導致你今日既慘劇。

總結:世人存心破壞既人不多,只係有能力改善但唔肯出力既人太多而已。唔知我地既一代會過得如何?


伯爵府

積分: 18598


13#
發表於 16-5-17 12:50 |只看該作者
amenngan 發表於 16-5-17 12:31
咁都好,咩都唔好做,又由得果d無良賣家又呃其他人。

而你呻完後亦希望你呢世都唔會再遇到同樣既事,謹祝 ...
多謝你!

其實如果海關或其他部門接受呢類投訴,我反而想舉報,唔想再有其他人中招!

我諗好多人放二手傢俬或物件的心態是想環保或唔想浪費,又可以以較低價賣給有需要的家庭,但賣家應該有些良心,不要拿出一些一般人不能接受的東西來出售,或抱著可收回一些金錢又有人幫自己棄掉廢物!


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


14#
發表於 16-5-17 13:07 |只看該作者
回覆 KK-BB 的帖子

你試下打去海關問下


伯爵府

積分: 18598


15#
發表於 16-5-17 13:32 |只看該作者
christytsui 發表於 16-5-17 13:07
回覆 KK-BB 的帖子

你試下打去海關問下
知道,多謝你!


大宅

積分: 1860

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 16-5-18 15:28 |只看該作者
回覆 KK-BB 的帖子

可唔可以叫老人家去親戚家或租一個月服務式住宅住住先呀~ 瞓地下唔係幾好喎~

賣家真無良心, 隱瞞有問題既地方...-_-


珍珠宮

積分: 46934

虎到金來勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第一回


17#
發表於 16-5-18 16:13 |只看該作者
張床褥有血漬又污糟都應該描述下啦,有血漬點瞓呀,無良賣家


侯爵府

積分: 21024


18#
發表於 16-5-18 16:21 |只看該作者
本帖最後由 karenkatte 於 16-5-18 16:23 編輯

睇相真好舊, 同近乎全新差很遠。 之前我搬屋都放二手傢俱, 放吾到咁貴呀, 2百蚊單人床架連床肉, 都好新淨, 同埋我在dc fever放是要評分的, 狀態要寫清楚。
補充: 其實賣家交收前照例都要清潔下, 1000蚊咁dirty點俾得人架。


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 16-5-18 16:28 |只看該作者
攪錯呀..? 呢D肉比著我一定唔會賣..送都唔會送比人...掉左去算...
又血漬又盛....條友擺到明係搵人同佢搬垃圾走...仲有錢收返果隻...

講真我送野比人都會講明有咩問題..人地考慮要就要...而家仲要係賣

比我唔會再租車比返去..又要麻煩朋友..欠人人情好難還..
全部掉哂去算...1000蚊當捐左比慈善....條友都慘架啦.
要用呢D手法呃1000蚊..你當做好心啦.....
佢做埋呢D野...一定有報應架........
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 16-5-18 16:44 |只看該作者
呢D情況應該開名,避免有下一個受害者
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo