嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10025


1#
發表於 04-8-9 12:46 |只看該作者

煮飯仔方法

我阿女十七個月大, 食咗飯仔兩星期LU, 我係響我晚餐時煮林D飯, 之後加D餸汁撈飯比佢食, 再加D魚肉, 水蛋及瓜蓉等做餸.

星期日自己揍就有時焗有味飯仔比佢食, 將D餸菜放晒落個電飯煲到一齊煮.

想問一問大家及參考一下, 通常點整飯仔啦, 同埋比D MUD餸比佢地食嫁.
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


民房

積分: 4


2#
發表於 04-8-9 12:59 |只看該作者

Re: 煮飯仔方法

係呀 ! 我都唔係好識整飯仔呀 !! 我而家B仔14個月大, 佢唔係好肯食粥, 如果食大人飯我又驚太乾, 唔知可唔可以張B仔D粥煮個陣時落少D水當飯仔比佢食 ???
請指教 !! 唔該 !! 超頭 "行" !!!!!!


複式洋房

積分: 436


3#
發表於 04-8-10 13:38 |只看該作者

Re: 煮飯仔方法

我之前就用電飯煲加水, 放個燉盅入去燉飯或粥, D飯仔又林、又健康, 加D蕃薯粒、魚、甘筍、節瓜或蕃茄, 好好味架!
如果係西施煲, 就要加條毛巾係飯煲底!


大宅

積分: 3970


4#
發表於 04-8-11 10:32 |只看該作者

Re: 煮飯仔方法

我好多時都會有電飯煲焗飯仔,大人同小朋友可一齊食.大家不妨試o下去街市買半隻雞返o黎,切件,醃o下佢,等飯開始熱,就放埋雞入飯煲,將近熄時加入菜,再焗一陣就可以,喜歡o的可加苳菇絲就更香.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo