母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3384


1#
發表於 08-11-1 14:40 |只看該作者
我想問下呢...如果我想帶d人奶出街比bb食, 咁我先响屋企座暖左d奶然後放入個Tommee Tippee0既保溫袋帶出去隨時比bb飲可以嗎? 個保溫袋可以keep到4個鐘....


複式洋房

積分: 159


2#
發表於 08-11-1 15:05 |只看該作者

回覆 #1 妙妙媽 的文章

我通常都係帶埋枝冰奶出街,放入保溫袋到,出到街先整番熱。不過你既方法都可以。


大宅

積分: 1038


3#
發表於 08-11-1 15:26 |只看該作者
座暖後我奶, 唔好存放得耐過兩小時, 所以我建議你用保溫袋加冰種 keep 住佢凍(雪奶), 出到去先座暖比佢食。
或者, 你可以先擠出新鮮的奶, 再用保溫袋帶出街, 幾時都可以俾佢食, 而家呢d天氣, 新鮮可存放 6 小時都冇問題。


大宅

積分: 1038


4#
發表於 08-11-1 15:27 |只看該作者
sorry, 係座暖後的奶先啱... 打錯咗~


大宅

積分: 3384


5#
發表於 08-11-1 17:40 |只看該作者
明白了, thanks!!!


大宅

積分: 3384


6#
發表於 08-11-1 18:34 |只看該作者
咁我又想問下...如果帶埋支冰奶出街, 你地覺得翻熱方便嗎? 如果唔係中式酒樓, 其他地方願意提供熱水嗎? 定係你地會自己帶埋熱水同座奶0既器皿呢?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 08-11-1 20:00 |只看該作者
原文章由 妙妙媽 於 08-11-1 18:34 發表
咁我又想問下...如果帶埋支冰奶出街, 你地覺得翻熱方便嗎? 如果唔係中式酒樓, 其他地方願意提供熱水嗎? 定係你地會自己帶埋熱水同座奶0既器皿呢?



我係帶冰雪奶出街, 去到問人拎水.

你出聲話要用水黎開奶俾bb, 相信冇人咁衰又夠膽話唔俾. 不過問題係有冇咁既器皿去座奶. 所以我拎支雪/冰奶出街的話, 我唔會帶冰種, 只係用保溫袋入好, 唔駛成日要人地去換水.

如果係中式酒樓, 問佢借個茶壺啦, 用黎座奶係一流, 夠深丫麻! 如果去西式餐廳 d 大碗唔係好深, 我多數係就番時間, 俾出街前剛泵好既奶俾bb飲.

[ 本文章最後由 bosch 於 08-11-1 20:06 編輯 ]


大宅

積分: 3384


8#
發表於 08-11-2 11:13 |只看該作者
ic...咁真係要每次出街之前就決定食咩而去準備lu....


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


9#
發表於 08-11-2 12:23 |只看該作者
我想問下,,,做咩5埋身餵既,,,???


民房

積分: 36


10#
發表於 08-11-4 11:56 |只看該作者
原文章由 ching070707 於 08-11-2 12:23 發表
我想問下,,,做咩5埋身餵既,,,???


埋身餵當然最好啦, 但問題係香港可供埋身餵既地方少之又少, 就算有, 好多時都要排隊, 你等得細b未必等得, 所以以前我都會帶定雪奶, 杯同熱水, 可以埋身餵就埋身, 唔得而又未去到要去食店食野時就用自己帶既裝備去坐奶, 帶既野係多d, 但為左個仔, 有計啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo