懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9918


1#
發表於 16-8-27 10:11 |只看該作者
本來趁呢兩日放洗,但,天文台又話今日會有雨,至到下星期都係甘,唉,洗定唔洗好,之前日日甘好太陽,偏偏依家我放假先落雨


大宅

積分: 1312


2#
發表於 16-8-27 15:48 |只看該作者
我都係洗左吹冷氣咋,怕 bb早黎到時那手唔成勢~~


男爵府

積分: 9918


3#
發表於 16-8-27 15:59 |只看該作者
lazywoman 發表於 16-8-27 15:48
我都係洗左吹冷氣咋,怕 bb早黎到時那手唔成勢~~

無理天氣甘多,最終今日都係洗左,大不了真係落雨嘅話就用抽濕機吹,但,今日又冇落雨慶幸自己今日洗左呢個決定


子爵府

積分: 11709


4#
發表於 16-8-27 16:02 |只看該作者
等左成日都唔落雨.. 又被天文台呃左


男爵府

積分: 9918


5#
發表於 16-8-27 16:07 |只看該作者
Vin828 發表於 16-8-27 16:02
等左成日都唔落雨.. 又被天文台呃左

係牙,我已經留意左成個星期,話前幾日都已經開始陰天有雨,但日日都熱到傻,所以我今早買距今日都唔落架拉,真係今早洗完到依家都冇落


男爵府

積分: 6970


6#
發表於 16-8-27 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

我都下個月尾,洗左一轉啦,等好天再洗第二轉


珍珠宮

積分: 39566


7#
發表於 16-8-27 17:25 |只看該作者
趁好天快D洗完曬干D衫仔吖~我記得我7個幾月已經洗好放好了。仲要提前執定個走佬袋!


男爵府

積分: 9918


8#
發表於 16-8-27 18:09 |只看該作者
love-momo 發表於 16-8-27 17:09
我都下個月尾,洗左一轉啦,等好天再洗第二轉

Me too, 下次如天洗埋其他果啲,令一個任務就係要行多啲,希望可以生時快啲,米痛甘耐


男爵府

積分: 9918


9#
發表於 16-8-27 18:10 |只看該作者
RubyYu07 發表於 16-8-27 17:25
趁好天快D洗完曬干D衫仔吖~我記得我7個幾月已經洗好放好了。仲要提前執定個走佬袋! ...

我走佬袋都未齊牙,我諗我第一胎黎講都算過份淡定


大宅

積分: 1589


10#
發表於 16-8-27 18:30 |只看該作者
jarjarjar 發表於 16-8-27 10:11
本來趁呢兩日放洗,但,天文台又話今日會有雨,至到下星期都係甘,唉,洗定唔洗好,之前日日甘好太陽,偏偏 ...

其實啲bb衫咁細件,幾個鐘就乾哂啦落雨落雪都唔洗擔心啦,我早兩日一次過洗哂所有和尚袍,沙巾,底衫,朝早洗,夜晚已經乾哂


男爵府

積分: 6970


11#
發表於 16-8-27 19:57 |只看該作者
胃食妹媽媽 發表於 16-8-27 18:30
其實啲bb衫咁細件,幾個鐘就乾哂啦落雨落雪都唔洗擔心啦,我早兩日一次過洗哂 ...

都唔係,唔好天就算乾左都硬係冇咁好咁,最好有太陽晒下啦


子爵府

積分: 10159


12#
發表於 16-8-27 20:55 |只看該作者
我都未洗,只洗左個初生孭帶咋,因為好厚,要浪一個星期,所以洗左佢先。


珍珠宮

積分: 45321


13#
發表於 16-8-27 21:00 |只看該作者
下個月尾,仲有時間,趁著天氣好,就快D洗~


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 16-8-27 21:21 |只看該作者

回覆樓主:

唔使急架,一好天就洗都好快既


珍珠宮

積分: 40393

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 16-8-27 23:23 |只看該作者
其實應該預產期前幾耐要洗呢?


複式洋房

積分: 268


16#
發表於 16-8-27 23:39 |只看該作者

回覆樓主:

預產期30/9,但都未開始洗衫,床圍


珍珠宮

積分: 39566


17#
發表於 16-8-28 13:39 |只看該作者
jarjarjar 發表於 16-8-27 18:10
我走佬袋都未齊牙,我諗我第一胎黎講都算過份淡定

系呀!真系好淡定啊!我頭胎好緊張,一早就準備好入院list,執好走佬袋仲要比我99檢查翻。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


18#
發表於 16-8-28 16:51 |只看該作者
系吖,我要洗床單都系,有時間果陣就落雨,過幾日就天氣晴朗喇。


大宅

積分: 1312


19#
發表於 16-8-28 18:18 |只看該作者
jarjarjar 發表於 16-8-27 18:10
我走佬袋都未齊牙,我諗我第一胎黎講都算過份淡定
我都未汁走佬袋,衫已洗晒,奶樽泵奶機奶咀未洗,諗緊點洗,,今日聽醫生講開始行半個鐘,行到條腰好赤呀~


大宅

積分: 1312


20#
發表於 16-8-28 18:20 |只看該作者
jarjarjar 發表於 16-8-27 18:09
Me too, 下次如天洗埋其他果啲,令一個任務就係要行多啲,希望可以生時快啲,米痛甘耐
...
我今日開始行半個鐘,但求生果時痛小幾粒鐘,驚驚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo