懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


1#
發表於 08-11-18 16:52 |只看該作者
如題, 仲博唔博呢


大宅

積分: 2561


2#
發表於 08-11-19 03:07 |只看該作者
比係我 我就唔博喇 係仔係女都係自己既
不過好好彩 生完亞女 而家陀既係仔
不過當時想生多個 係想有個細佬或妹陪下亞女 唔係想追個仔而生囉 老公仲話 就算呢胎都係女 都冇所謂


大宅

積分: 1694


3#
發表於 08-11-19 07:01 |只看該作者
我都已經生咗兩個仔,我都仲博架!而家 博第3胎22weeks,伹都係仔,三T又唔中....點知又咪三條king,不果3個都夠喇~晤可以再博喇!
原文章由 loveyammie 於 19/11/08 03:07 發表
比係我 我就唔博喇 係仔係女都係自己既
不過好好彩 生完亞女 而家陀既係仔
不過當時想生多個 係想有個細佬或妹陪下亞女 唔係想追個仔而生囉 老公仲話 就算呢胎都係女 都冇所謂 ...


大宅

積分: 1273


4#
發表於 08-11-19 07:19 |只看該作者
我都係有2個仔, 會博多一個, 之後就收工.

大仔(BB)2003年12月13日出世
細仔(QQ)2006年05月12日出世
孻仔(豆豆)2009年07月15日出世


瑪瑙宮

積分: 139316

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 08-11-19 08:23 |只看該作者
唔博,除非有身家分啦...(仲要係全部)

而家有個女,想生多個,係想有兩個小朋友一齊大,有個伴...所以仔女都無所謂..

但前幾日我個癲姑奶,係咁話要我生個仔(但佢講明無得分身家,因為佢想要d錢+丁屋)我唔係貪果份身家,而係我生咩關你咩事,點解話要我一定生個仔???
所以如果佢地開口要我博,我一定有條件...就係亞2姑奶唔可以再返屋企拎一分錢(佢已經拎左好多)..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo