自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 575


1#
發表於 16-10-2 20:41 |只看該作者
想問下,第一次食係m 第一日食?食足21日,就停7日?到第8日無論m完未都食第2排嗎??咁樣其實咁樣m唔會亂??係朋友介紹叫我試呢隻既。。但佢已經停食。唔記得食法。。希望有jm可以幫現我,謝謝


禁止訪問

積分: 1615


2#
發表於 16-10-2 20:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22250

陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 16-10-2 21:24 |只看該作者

回覆樓主:

睇說明書


子爵府

積分: 12075


4#
發表於 16-10-2 22:04 |只看該作者

回覆樓主:

你可以/到萬寧藥劑師問清楚。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 16-10-2 22:06 |只看該作者

引用:想問下,第一次食係m 第一日食?食足21日,

原帖由 TOBYYAN1014 於 16-10-02 發表
想問下,第一次食係m 第一日食?食足21日,就停7日?到第8日無論m完未都食第2排嗎??咁樣其實咁樣m唔會亂 ...
我係咁食 不過有年年bodycheck


子爵府

積分: 12816


6#
發表於 16-10-2 22:59 |只看該作者
TOBYYAN1014 發表於 16-10-2 20:41
想問下,第一次食係m 第一日食?食足21日,就停7日?到第8日無論m完未都食第2排嗎??咁樣其實咁樣m唔會亂 ...

我都係咁食
不過記得唔好漏食,試過唔記得食一日,第二日就m come


別墅

積分: 575


7#
發表於 16-10-2 23:21 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-10-2 22:59
我都係咁食
不過記得唔好漏食,試過唔記得食一日,第二日就m come

(emoji)(emoji)(emoji)準得咁勁


別墅

積分: 575


8#
發表於 16-10-2 23:22 |只看該作者

回覆樓主:

即係通常停藥1-2日都會再黎m ?


子爵府

積分: 12816


9#
發表於 16-10-2 23:24 |只看該作者
TOBYYAN1014 發表於 16-10-2 23:22
即係通常停藥1-2日都會再黎m ?

yes, 咁之後又要計由m完果日食盒新


別墅

積分: 575


10#
發表於 16-10-2 23:31 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-10-2 23:24
yes, 咁之後又要計由m完果日食盒新

即係只係第一次係m come 第一日食?
第2個月開始就係m 完左先食?


子爵府

積分: 12816


11#
發表於 16-10-2 23:34 |只看該作者
TOBYYAN1014 發表於 16-10-2 23:31
即係只係第一次係m come 第一日食?
第2個月開始就係m 完左先食?

第一次就m完食,食晒之後無論你幾時m come,黎幾多日都好,都係7日之後再食第二盒,如此類推

touchwood你真係食漏左日,m come既話,就當第一次食咁,m 完果日開始食一盒28粒


別墅

積分: 575


12#
發表於 16-10-2 23:37 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-10-2 23:34
第一次就m完食,食晒之後無論你幾時m come,黎幾多日都好,都係7日之後再食第二盒,如此類推

touchwood你 ...

我呢隻係21粒裝的


珍珠宮

積分: 35654


13#
發表於 16-10-2 23:53 |只看該作者

回覆:輕樂偶

叫男人帶袋啦...避孕藥又傷身,又易血栓塞,我地做女人已經咁辛苦又要生仔又要理家頭細務有d仲要搵埋錢,男人應該負返責任啦


子爵府

積分: 12816


14#
發表於 16-10-3 00:03 |只看該作者
TOBYYAN1014 發表於 16-10-2 23:37
我呢隻係21粒裝的

係我錯 28日係 total
每盒21加7日唔係


珍珠宮

積分: 34732


15#
發表於 16-10-3 12:02 |只看該作者

回覆樓主:

睇醫生,叫醫生教你食,順便check 埋你身體適唔適合食藥

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo