母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5600


1#
發表於 04-8-28 14:11 |只看該作者

Questions on fridge-to-go

I plan to buy fridge-to-go to store the milk that pumped at the office. However, I have no idea whether to buy the fridge-to-go with 4 cans storage or 6 cans storage. Can any moms give me some advise?

By the ways, I will store the milk in storage bags. Thanks.


複式洋房

積分: 160


2#
發表於 04-8-28 19:21 |只看該作者

Re: Questions on fridge-to-go

我都係用緊fridge-to-go .

買咩size要睇你一日泵幾多次,我一日泵3,4次,有3,4袋奶,用裝到3罐汽水嗰隻size已經足夠,貪佢夠細夠方便.

其實我用呢個size冰袋,再加埋個泵同自己d濕星野,已經要日日孭住個大背囊番工放工(好彩公司有locker,可以擺低d消毒藥水).所以你唔好買太大個.仲有,細個d,夏天可以質落公司個雪柜度,唔會太阻大家地方.


大宅

積分: 4221


3#
發表於 04-8-28 20:23 |只看該作者

Re: Questions on fridge-to-go

我用的是可以放4罐汽水的size.
我用avent手泵.會在公司泵一次奶.(有時兩次)

連泵都放在袋內,非常方便.


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


4#
發表於 04-8-30 09:42 |只看該作者

Re: Questions on fridge-to-go

mamay,
買邊個size真係要視乎你有幾多樽奶要拎同埋用咩size奶樽
我自己就買左放6罐的"ack-N-Go"款, 可以放4個9oz AVENT奶樽同埋個AVENT手泵.

如果方便, 你可以帶埋d奶樽同個泵去買, 試下邊款最fit, 我都係咁(我o係屈臣氏買)


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo