想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 370


1#
發表於 16-11-8 22:41 |只看該作者
有無jm試過其實有多囊症。但醫生吾講你地知/ 話你地無多囊!排左政府生育科。點知醫生話我有多囊,所以甘耐都吾bingo.有無Jm 同我一樣經歷呀?


大宅

積分: 1012


2#
發表於 16-11-8 23:18 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-8 22:41
有無jm試過其實有多囊症。但醫生吾講你地知/ 話你地無多囊!排左政府生育科。點知醫生話我有多囊,所以甘耐 ...

最重要係而家個生育科醫生揾到個問題,對症下藥呀。我係嚴重多囊,16歲開始經期唔準,到廿幾歲先有醫生懷疑我係多囊叫我去驗血我先知咋。我都34...最近食過兩次排卵藥都唔成功。


複式洋房

積分: 370


3#
發表於 16-11-8 23:20 |只看該作者
Fung3be 發表於 16-11-8 23:18
最重要係而家個生育科醫生揾到個問題,對症下藥呀。我係嚴重多囊,16歲開始經期唔準,到廿幾歲先有醫生懷 ...

我都吾成功,紅綠d 完全吾岩我用。根本計吾到幾時排卵,慘慘豬


大宅

積分: 1012


4#
發表於 16-11-8 23:33 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-8 23:20
我都吾成功,紅綠d 完全吾岩我用。根本計吾到幾時排卵,慘慘豬

我都係呀,紅d同量體溫都無用,你食咗幾多次排卵藥呀?


複式洋房

積分: 370


5#
發表於 16-11-8 23:35 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-8 23:20
我都吾成功,紅綠d 完全吾岩我用。根本計吾到幾時排卵,慘慘豬

吾。我不是每個月都睇醫生攞通經藥。希望仲有一次自己自然黎。每隔2個月吾黎先睇。所以我前前後後只食過4-5次藥。每次食2-3粒


別墅

積分: 652


6#
發表於 16-11-9 14:51 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-8 22:41
有無jm試過其實有多囊症。但醫生吾講你地知/ 話你地無多囊!排左政府生育科。點知醫生話我有多囊,所以甘耐 ...

會唔會婦科驗唔到你有多囊呀,我係斷斷續續睇左兩年普通科同不孕專科,都無人確診我有多囊,我無好明顯既症狀,都會三十幾日有月經,係我要做ivf照埋陰超先肯定係多囊


複式洋房

積分: 370


7#
發表於 16-11-9 14:55 |只看該作者
km1705 發表於 16-11-9 14:51
會唔會婦科驗唔到你有多囊呀,我係斷斷續續睇左兩年普通科同不孕專科,都無人確診我有多囊,我無好明顯既 ...

連婦科醫生都照吾到。甘我係邊到先驗得到?


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


8#
發表於 16-11-9 15:00 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-9 14:55
連婦科醫生都照吾到。甘我係邊到先驗得到?

驗血amh實知
基本你搵個專科攪生育既,一講經期唔準,照陰超會見到係味多囊,多數會見到好多卵泡,之後再驗血


別墅

積分: 652


9#
發表於 16-11-9 15:08 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-9 14:55
連婦科醫生都照吾到。甘我係邊到先驗得到?

本帖最後由 km1705 於 16-11-9 15:10 編輯

你之前驗過咩野,有無驗amh,雄性'高'丸素,dhea呢d(名稱可能唔太正確),我係amh第一次高,但第二次又正常返,雄激素同dhea正常,係催乳素同黃體素有時唔正常,我喺外地無睇婦科只可以睇普通科醫生先,佢地就話我係壓力或緊張問題,就算我懷疑自己唔排卵,佢地都話我諗太多,最後陰道超聲波見到有好多卵泡,先被確診有多囊


複式洋房

積分: 370


10#
發表於 16-11-9 15:11 |只看該作者
km1705 發表於 16-11-9 15:08
本帖最後由 km1705 於 16-11-9 15:10 編輯

你之前驗過咩野,有無驗amh,雄性'高'丸素,dhea呢d(名稱可能 ...

我吾知醫生有無同我驗。有抽血。但用黎驗乜就吾知啦。我應該點做好呢?


別墅

積分: 652


11#
發表於 16-11-9 15:20 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-9 15:11
我吾知醫生有無同我驗。有抽血。但用黎驗乜就吾知啦。我應該點做好呢?
...

去照陰道超聲波就肯定知有無多囊,我浪費左年幾兩年時間驗左好多好多次血,又照輸卵管同做其他檢查,但無醫生提議做陰超,所以一直都揾唔到不孕原因


別墅

積分: 652


12#
發表於 16-11-9 15:20 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-9 15:11
我吾知醫生有無同我驗。有抽血。但用黎驗乜就吾知啦。我應該點做好呢?
...

去照陰道超聲波就肯定知有無多囊,我浪費左年幾兩年時間驗左好多好多次血,又照輸卵管同做其他檢查,但無醫生提議做陰超,所以一直都揾唔到不孕原因


複式洋房

積分: 370


13#
發表於 16-11-9 15:23 |只看該作者
km1705 發表於 16-11-9 15:20
去照陰道超聲波就肯定知有無多囊,我浪費左年幾兩年時間驗左好多好多次血,又照輸卵管同做其他檢查,但無 ...

陰超意思塞支野係入面照?我次次都有照


別墅

積分: 652


14#
發表於 16-11-9 15:29 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-9 15:23
陰超意思塞支野係入面照?我次次都有照

咁你知唔知你照出黎既結果丫,有幾多卵泡,新既醫生又根據咩話你有多囊呢


複式洋房

積分: 370


15#
發表於 16-11-9 15:31 |只看該作者
km1705 發表於 16-11-9 15:29
咁你知唔知你照出黎既結果丫,有幾多卵泡,新既醫生又根據咩話你有多囊呢
...

我以為自己有多囊。但她話我無。卵泡佢就無講。只話我有無排卵情況。有無想黎period 情況


別墅

積分: 697


16#
發表於 16-11-10 11:03 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-8 22:41
有無jm試過其實有多囊症。但醫生吾講你地知/ 話你地無多囊!排左政府生育科。點知醫生話我有多囊,所以甘耐 ...

醫生點解要隱瞞?


複式洋房

積分: 370


17#
發表於 16-11-10 11:05 |只看該作者
通屋奇應爸 發表於 16-11-10 11:03
醫生點解要隱瞞?

我都吾知。佢直接幫我做ivf幾次都吾得。哂錢之餘。心理質素好低落。所以先排期政府醫院。一驗就話我有多囊。


大宅

積分: 1971


18#
發表於 16-11-13 21:15 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-10 11:05
我都吾知。佢直接幫我做ivf幾次都吾得。哂錢之餘。心理質素好低落。所以先排期政府醫院。一驗就話我有多囊 ...

下?唔係呀?幫你做ivf前应該有做陰超,驗血之類,確定有需要才做ivf,iui 等。即使医生照完陰超,一定check到卵巢情况,不能確診的医生,實是無料。


大宅

積分: 1971


19#
發表於 16-11-13 21:24 |只看該作者
uumeme 發表於 16-11-13 21:15
下?唔係呀?幫你做ivf前应該有做陰超,驗血之類,確定有需要才做ivf,iui 等。即使医生照完陰超,一定chec ...

我明白点解要隱瞞。因為多long 可以食排卵药試下6个cycle,才決定做iui/ivf, 不過除非情況好差好差,才會做ivf。那个医生一係真無料,以為你無原因不孕,否則就係想揾錢。


複式洋房

積分: 370


20#
發表於 16-11-13 22:21 |只看該作者
uumeme 發表於 16-11-13 21:24
我明白点解要隱瞞。因為多long 可以食排卵药試下6个cycle,才決定做iui/ivf, 不過除非情況好差好差,才會 ...

我朋友都話佢想搵錢。我每個月都搵佢照。搵佢比藥我。但...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo