母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4050


1#
發表於 17-1-28 08:28 |只看該作者
求救 - 塞奶之后出現小白點,又俾(emoji)(emoji)啜損左乳頭無得親餵,大年初一無醫生睇;係咪要用針拮穿個小白點先得?已經用熱敷盡量泵或用手擠奶出黎,希望唔好演變到乳腺炎!琴晚泵完,而家小白點又多左一粒.....點算好?請賜教


別墅

積分: 986


2#
發表於 17-1-29 01:12 |只看該作者
我個時有用針拮但都冇用!我唯有不停比阿b吸!我個時都係損左加白點!但我都忍痛照比佢啜!因為有白點係個個乳位既乳腺塞!但都有份塞既程度,我個時都有奶出但係滴滴仔


大宅

積分: 4050


3#
發表於 17-2-1 17:48 |只看該作者
yukijes 發表於 17-1-29 01:12
我個時有用針拮但都冇用!我唯有不停比阿b吸!我個時都係損左加白點!但我都忍痛照比佢啜!因為有白點係個 ...

頭先去健康院覆診,姑娘教用紗布抺;好易甩;可以一試


大宅

積分: 4050


4#
發表於 17-2-1 17:49 |只看該作者
yukijes 發表於 17-1-29 01:12
我個時有用針拮但都冇用!我唯有不停比阿b吸!我個時都係損左加白點!但我都忍痛照比佢啜!因為有白點係個 ...

頭先去健康院覆診,姑娘教用紗布抺;好易甩;可以一試


水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-2-1 18:09 |只看該作者
我都有, 沖潦時僧慢慢洗,
都洗到, 有D似死皮咁...
但洗完隔排都係會再有咁既情況


大宅

積分: 3483

BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章


6#
發表於 17-2-28 07:35 |只看該作者
係囉,洗完就脫左少少,但隔一陣又有,都係果個位,洗果時好痛,你們係咪!

點評

Chirley    發表於 17-3-24 12:12


大宅

積分: 3483

BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章


7#
發表於 17-2-28 07:37 |只看該作者
仲有,有時俾b幫手吸,明明吸到鬆晒,但白點仲係度,已經二個星期了,白點開始變黃點(像我們傷口結焦咁),有冇人試過


大宅

積分: 4050


8#
發表於 17-2-28 18:21 |只看該作者
nbabb 發表於 17-2-28 07:35
係囉,洗完就脫左少少,但隔一陣又有,都係果個位,洗果時好痛,你們係咪! ...

係好痛架!有針拮感覺


大宅

積分: 1208


9#
發表於 17-3-1 15:07 |只看該作者
nbabb 發表於 17-2-28 07:35
係囉,洗完就脫左少少,但隔一陣又有,都係果個位,洗果時好痛,你們係咪! ...

係呀!有時整到噴奶都整唔走全部 第二日又見到粒白點啦


大宅

積分: 1208


10#
發表於 17-3-1 15:32 |只看該作者
nbabb 發表於 17-2-28 07:37
仲有,有時俾b幫手吸,明明吸到鬆晒,但白點仲係度,已經二個星期了,白點開始變黃點(像我們傷口結焦咁),有 ...

我試過呀!成個幾兩個月先終於消失 日日沖涼都想整走佢 有一邊結焦之後再整走就冇左喇 另一邊就耐d先真係消失


大宅

積分: 3483

BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章


11#
發表於 17-3-1 16:00 |只看該作者
回覆 chingyan0524 的帖子

同白點一樣,刺穿佢就得,你有冇食消炎藥?有冇發燒?


大宅

積分: 1536


12#
發表於 17-3-1 16:42 |只看該作者
可能係後方塞,來到前面出口就塞住,我試過泵出白色石,長3mm,卜一下飛出來


大宅

積分: 3483

BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章


13#
發表於 17-3-1 17:45 |只看該作者
回覆 兜兜要轉轉 的帖子

更勁


大宅

積分: 1536


14#
發表於 17-3-1 18:00 |只看該作者
如果成日都有塞或者白點,就留意食物不可過於油膩,同埋可以食卵燐脂黎降低黏度,會順


大宅

積分: 1208


15#
發表於 17-3-1 18:21 |只看該作者
nbabb 發表於 17-3-1 16:00
回覆 chingyan0524 的帖子

同白點一樣,刺穿佢就得,你有冇食消炎藥?有冇發燒? ...

我驚呀唔敢吉 都冇食藥 開頭係乳頭痛先既 痛得制又驚中菌去左健康院 check完話初步睇唔似塞又冇菌 可能入面損左同bb啜太大力 但係一個月都繼續痛就要試藥可能有菌但冇樣睇 之後冇耐就開始出白點 又係食到鬆曬 食埋卵磷脂 白點都係度 後來冇再痛我就冇乜理d白點 不過粒白點一直冇消失 沖涼試下揸奶白點位都唔係好出到奶咁 直到後來先知有d人唔吉都自己整得走佢 咁我沖涼又整下啦 結果真係得呀 不過前後都個幾兩個月到


別墅

積分: 811


16#
發表於 17-3-6 23:26 |只看該作者
kawaipris 發表於 17-2-1 17:48
頭先去健康院覆診,姑娘教用紗布抺;好易甩;可以一試

請問係咪就甘整濕佢抹?我都發現小白點,跟住用手唧到有奶柱噴出嚟,不過小白點仍然存在!點算好啊?


別墅

積分: 628


17#
發表於 17-3-7 18:34 |只看該作者
noopy17 發表於 17-3-6 23:26
請問係咪就甘整濕佢抹?我都發現小白點,跟住用手唧到有奶柱噴出嚟,不過小白點仍然存在!點算 ...

係囉,我都有小白點,其實係咪粉刺黎架?一定要整走佢?發覺沖完涼小白點仲明顯


複式洋房

積分: 388


18#
發表於 17-3-8 02:25 |只看該作者
lkk-lkk 發表於 17-3-7 18:34
係囉,我都有小白點,其實係咪粉刺黎架?一定要整走佢?發覺沖完涼小白點仲明顯
...

我就好似擠暗瘡甘擠出來,多數都得。有D痛。
用針會流血-我驚感染。
泵奶既話歺歺清完都有。


大宅

積分: 2138


19#
發表於 17-3-23 17:02 |只看該作者
我有粒小白點大約半年啦,用手好似唧暗瘡/白頭咁,會唧到一條長長的野出黎,好似凝固左的奶。唧完會細粒左,但之後又大返啲⋯⋯
有無jm試過知係咩黎?


大宅

積分: 2236


20#
發表於 17-4-21 19:44 |只看該作者
kawaipris 發表於 17-2-1 17:49
頭先去健康院覆診,姑娘教用紗布抺;好易甩;可以一試

請問係咪沖凉時用紗布抺?

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo