爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1386


1#
發表於 08-12-23 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 275


2#
發表於 08-12-23 00:40 |只看該作者
耐用首選豐田.
本田也不錯..


伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


3#
發表於 08-12-23 04:02 |只看該作者
我剛買mazda5, 好好

比stream and picnic抵買

價錢差不多, 可能平少少, 但function多


禁止訪問

積分: 1386


4#
發表於 08-12-23 12:17 |只看該作者

回覆 #1 moyan 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


5#
發表於 08-12-23 14:17 |只看該作者
你想買新車or二手
我個人鐘意mazda
車價平, 功能多
有架mazda8好多人揸
BK都有daddy買左
可以比d idea你


大宅

積分: 1741


6#
發表於 08-12-23 16:52 |只看該作者
新車來講 mazda 8 真係抵買.


禁止訪問

積分: 1386


7#
發表於 08-12-24 17:04 |只看該作者

回覆 #1 chpyeung 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5973


8#
發表於 08-12-30 17:49 |只看該作者
搵2手車都好難, 又要岩價, 車齡又要唔太舊, 我都搵左好耐都未搵到架 under1500cc 車


禁止訪問

積分: 1386


9#
發表於 08-12-30 19:27 |只看該作者

回覆 #1 bigc 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5973


10#
發表於 08-12-30 23:39 |只看該作者
原文章由 kcheng1328 於 08-12-30 19:27 發表
你想要乜年份呢?

02/03 都ok 架 !


民房

積分: 8


11#
發表於 09-1-4 16:25 |只看該作者
我揸HONDA ODYSSEY ABSOLUTE, 好好力, 又唔老餅, 油費可以接受($1.3/KM)


大宅

積分: 1235


12#
發表於 09-1-5 00:09 |只看該作者
唔要大 cc,可考慮
大發 ATRAI 7 or 鈴木 EVERY LANDY


複式洋房

積分: 193


13#
發表於 09-1-5 11:54 |只看該作者
選豐田


男爵府

積分: 5973


14#
發表於 09-1-5 13:50 |只看該作者
其實大發- terios , 萬事得- demio 又如何 ?


別墅

積分: 729


15#
發表於 09-1-5 15:56 |只看該作者
原帖由 bigc 於 08-12-30 23:39 發表

02/03 都ok 架 !



其實我而家开部wish都覺得ok,就算03/04都唔会太貴,想大部啲可以試吓02/04蘋果,兩者2手價都平喎


複式洋房

積分: 352


16#
發表於 09-1-12 23:43 |只看該作者
我都有部 鈴木 EVERY LANDY 車仔細細 1300cc,$0.9/km


男爵府

積分: 7787


17#
發表於 09-1-13 12:50 |只看該作者
實用性,揀敞門同傳統揭門係有分別

老人家上落車,小朋友上落車、買野、搬野、窄位上落車、下雨天上車,敞門d車真係會方便d


男爵府

積分: 8232


18#
發表於 09-1-14 10:12 |只看該作者
If u want slide door for small size of 7 seats car, Mazda 5 seems is the only choice in the market. Picnic or Stream, they don't have slide door. But the interior of M5, personally not prefer.

For M8, you may be surprise that is longer and wider than a Previa.

[ 本帖最後由 bbchai 於 09-1-14 10:13 編輯 ]


男爵府

積分: 7787


19#
發表於 09-1-14 11:51 |只看該作者
stepwgn有敞門,車長度會短過picnic,但裏面闊過picnic ,坐得舒服d


民房

積分: 15


20#
發表於 09-1-15 16:48 |只看該作者
如果budget有限, 又想慳油, 唔一定日本七人車喎, 好似Opel既zafira咁, 02/03都好平, 而且零件唔貴又唔難搵, 係個款麻麻地, 但2.2公升, 好鬼好力, 話哂係歐洲車, 安全同行高速公路隱定性係佢強行

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo