立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2489
象牙宮
積分: 235774
水晶宮
積分: 54041
無話可說 發表於 17-3-11 11:48 我用油浸住,放入樽入雪櫃,用成個幾兩個月
積分: 60486
wonderful506 發表於 17-3-11 12:08 請問是普通花生油嗎?^_^
無話可說 發表於 17-3-11 12:22 加生油就有落鹽,熟油就無鹽
伯爵府
積分: 16496
wonderful506 發表於 17-3-11 10:24 如果一次過剁左一大樽蒜蓉,放係雪櫃,大約可以擺几耐?謝謝
子爵府
積分: 13621
laiyee6121 發表於 17-3-11 12:48 蒜茸落d鹽,爆熟油要蓋過蒜茸,攪吓佢,攤凍放雪櫃,可以好久好久
公爵府
積分: 26546
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy