論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 87


1#
發表於 04-9-13 15:05 |只看該作者

印傭問題

我有個同事, 最近急須聘請外傭, 好似話佢爸爸唔再幫佢湊仔, 兩個仔女, 細的四年班, 但佢地環境麻麻, 根本唔夠錢請工人, 依家話搵到d"平"印傭wor, 乜依家仲有印傭肯"平"眯?我勸佢唔好制, 寧願慳D其他, 唔好以身試法, 今時今日, 印傭都好醒架喇, 我反而驚我同事俾agent搵苯, agent費要俾過萬wor!有無人有相似例子分享下呢?


大宅

積分: 1141


2#
發表於 04-9-13 15:09 |只看該作者

Re: 印傭問體

我朋友都有請過,不過質真係好唔掂.第一個做野麻麻,又串,又博嘴,又懶.最後炒左.前幾個月換左個,做左兩個月,已經偷錢同偷野食.頂唔住又炒.而家佢都怕怕啦.寧願請個正價.


民房

積分: 87


3#
發表於 04-9-13 15:42 |只看該作者

Re: 印傭問體

我覺得正價同唔正價沒有大分別, 請工人好唔好要睇你好唔好運, 我有D朋友請正價,都係唔好, 妙完一個有一個,我就好好運,我請個唔係正價但已經一年,我比她都有95分,比agent費係要過萬的.


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 04-9-13 15:55 |只看該作者

Re: 印傭問題

我朋友都係請"非正價"見佢工人都好好, 一個月才得一天假, 每日要做兩個家庭清潔, 但工人態度十分好, 所以我讚成請人睇你好吾好彩.


伯爵府

積分: 18512


5#
發表於 04-9-13 16:46 |只看該作者

Re: 印傭問題

我認識一間有口皆碑的僱傭公司,是正價的工人,其公司培訓的工人聽說都不錯,我工人便出自那兒,巳有親戚托我介紹而找到工人.不過,聽說其中有一個工人的樣子不好看,所以雖然她很聽話又勤快,但至今都沒有僱主,故她願自貶身價,願做黑市,而她的agent亦同情她,肯幫她的忙.假如你有興趣的話,可pm我,我把那間公司告知你自己去問一問吧
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo