母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 244


1#
發表於 17-4-16 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1194


2#
發表於 17-4-16 12:09 |只看該作者
carmen1216 發表於 17-4-16 10:55
自己屬於富媽媽...但經過多次來回塞奶到乳線炎..嚇怕怕了。所以決定收奶啦....
開始飲緊藥房執既淡豆豉同麥 ...

富媽媽,仲有好多奶時,飲收奶茶收唔到。一定係減泵慢慢減。少奶時,咩都唔使食就收左


禁止訪問

積分: 244


3#
發表於 17-4-16 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1194


4#
發表於 17-4-16 12:27 |只看該作者
carmen1216 發表於 17-4-16 12:22
咁我減泵同時唔泵清...咁呀?
係咪每泵半個鐘逐d咁減時間呀?
咁咪要好長時間先收到奶囉/...

富媽唔想痛苦真係要比平常人長時間收奶
你泵緊幾多次?
日泵三次係收唔到,我去到4日泵1次先收到,總共花了2-3個月慢慢收。想急都無得急。

我建議你整番通佢先,谷住谷住又發炎。好番要減泵、減泵的時間。

當你去到1日2次,奶量已經少左好多,再慢慢減都好舒服,無痛收奶


禁止訪問

積分: 244


5#
發表於 17-4-16 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1194


6#
發表於 17-4-16 17:01 |只看該作者
即係6個鐘泵拖長到7個鐘,再拖長到8個鐘泵。咁咪變左3次,仲要唔好泵清,唔使泵足半小時。

你要搞掂d塞先啦,減泵期間唔好食谷奶/塞奶野啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo