母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2437


1#
發表於 17-4-20 19:57 |只看該作者
本帖最後由 nman0802 於 17-4-20 21:38 編輯

BB出世已經一個月,一直都係主要用泵奶餵BB, 但我無買儲奶瓶, 一直都係用普通奶樽泵, 跟住"cup"返原本個奶咀連蓋,然後放入雪櫃。

我想問咁樣做OK嗎?我今日突然驚覺其他媽媽係用儲奶瓶,好驚自己做錯左!請大家指教!Thanks!


大宅

積分: 2928


2#
發表於 17-4-20 20:56 |只看該作者
我諗唔驚倒瀉都ok, 我就另外買左d蓋,再用返奶嘴個環蓋實


大宅

積分: 1102


3#
發表於 17-4-22 10:24 |只看該作者
冇乜問題,但你想餵bb時要用滾水淥吓個奶咀先


洋房

積分: 68


4#
發表於 17-5-2 10:40 |只看該作者
無問題架, 唔駛擔心


大宅

積分: 2258


5#
發表於 17-5-2 19:23 |只看該作者
nman0802 發表於 17-4-20 19:57
BB出世已經一個月,一直都係主要用泵奶餵BB, 但我無買儲奶瓶, 一直都係用普通奶樽泵, 跟住"cup"返原本個奶 ...

奶咀消毒完24小時內要用
如果係雪櫃耐過一日,用前要再消毒

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo