母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 404


1#
發表於 09-1-7 19:57 |只看該作者
咁如果m來係咪會無奶??or奶量會少??


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


2#
發表於 09-1-7 20:06 |只看該作者
餵人奶餵得密,先至會無m來。

到有m黎時,仍然有奶,不過果幾日會少左d,飲番多d水就ok。
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


大宅

積分: 1396


3#
發表於 09-1-7 22:09 |只看該作者
阿仔10個月大,全人奶,到而家都未嚟m


等待驗證會員

積分: 2595

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 09-1-8 01:27 |只看該作者
我喂到6個月就黎m啦. 哈哈...........
d奶好似係小d, 同bb唔係咁鐘意食. 唔知點解.


別墅

積分: 604


5#
發表於 09-1-8 08:53 |只看該作者
我一日泵三,四次都9個月未黎m,咁係咪密呢?


複式洋房

積分: 404


6#
發表於 09-1-9 16:57 |只看該作者
THX, 我都係一日泵約四次,驚m來會無奶!!


大宅

積分: 1240


7#
發表於 09-1-9 17:13 |只看該作者
我都餵到10個先有m


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


8#
發表於 09-1-9 19:17 |只看該作者
原帖由 SandyCPS 於 09-1-7 20:06 發表
餵人奶餵得密,先至會無m來。

到有m黎時,仍然有奶,不過果幾日會少左d,飲番多d水就ok。


係咪真係飲番多d少就可以繼續有奶呀? 我呢幾日突然間又有血, 都唔知係惡露未清定係m到呀... d奶量又跌左, 我好怕會冇奶呀...........


男爵府

積分: 7298


9#
發表於 09-1-11 02:00 |只看該作者
My M comes after 8 months and i am still full breastfeeding my 11 months old baby.


複式洋房

積分: 452


10#
發表於 09-1-13 13:12 |只看該作者
原帖由 mimiNbaby 於 09-1-9 19:17 發表


係咪真係飲番多d少就可以繼續有奶呀? 我呢幾日突然間又有血, 都唔知係惡露未清定係m到呀... d奶量又跌左, 我好怕會冇奶呀...........

我都係呢兩日忽然有有血喎, 但係我仲餵緊人奶喎! 不過都只係夜晚呀! 日頭我要返工無泵出嚟呀! 咁會唔會有影響呀?


大宅

積分: 1556


11#
發表於 09-1-15 00:19 |只看該作者
我唔係全人奶, 已經五個月仲未嚟.
有一日全日冇餵, 出咗少少紅色, 第二日餵番, 又冇咗lu.


大宅

積分: 1451


12#
發表於 09-1-22 15:45 |只看該作者

打算餵全人奶

剛剛知道有第二胎, 生囝囝時因為怕唔識湊, 所以選擇餵奶粉, 不過後來知道原來人奶有好多好處, 湊囝囝時似乎有啲遺憾, 依家希望第二胎可以一直餵全人奶...

不過咩經驗都冇, 媽媽們可否分享多啲嗎?

見到你地thread有啲驚呀, 因為幾個月唔黎m, 意思係... 生完, m清咗, 之後一直唔黎呀??? 中醫唔係話黎一次可以清一次咩... 咁即係點呀

[ 本帖最後由 happy_cow 於 09-1-22 15:47 編輯 ]


子爵府

積分: 10992

醒目開學勳章


13#
發表於 09-1-22 17:00 |只看該作者
我在亞囡6個月時來經,我是全埋身的! 所以唔知有冇少咗! 但是7個月時沒有來經, 到今個月第8個月來返喎!


男爵府

積分: 6472


14#
發表於 09-1-22 17:21 |只看該作者
唔洗驚. 我看過一編文章話 人奶 = 經血, 係女姓的生理.

我餵全人奶二十二個月, 噤耐來過三, 二次M, 每次都係因為無餵奶一日, 第二日即來M.

所以我相信, 如果餵得好同足夠, 應該係唔會來M的.

原帖由 happy_cow 於 09-1-22 15:45 發表
剛剛知道有第二胎, 生囝囝時因為怕唔識湊, 所以選擇餵奶粉, 不過後來知道原來人奶有好多好處, 湊囝囝時似乎有啲遺憾, 依家希望第二胎可以一直餵全人奶...

不過咩經驗都冇, 媽媽們可否分享多啲嗎?

見到你地thread ...


大宅

積分: 3787


15#
發表於 09-1-22 18:45 |只看該作者
我生完bb 7個星期m就來, 餵左20個月人奶但係d m個個月都來....


大宅

積分: 1451


16#
發表於 09-1-22 21:33 |只看該作者
哦... 不過我又想問啦, 如果正常period情況下, m遲黎, 個肚會好谷好脹, 咁呢幾個月會有呢類情況嗎?


大宅

積分: 4142


17#
發表於 09-1-22 23:04 |只看該作者
第1胎全人奶, 8個月至來m.
第2胎全人奶, 惡露未清已經來m. 正常嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo