立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 404
子爵府
積分: 13118
大宅
積分: 1396
等待驗證會員
積分: 2595
別墅
積分: 604
積分: 1240
男爵府
積分: 5888
原帖由 SandyCPS 於 09-1-7 20:06 發表 餵人奶餵得密,先至會無m來。 到有m黎時,仍然有奶,不過果幾日會少左d,飲番多d水就ok。
積分: 7298
積分: 452
原帖由 mimiNbaby 於 09-1-9 19:17 發表 係咪真係飲番多d少就可以繼續有奶呀? 我呢幾日突然間又有血, 都唔知係惡露未清定係m到呀... d奶量又跌左, 我好怕會冇奶呀...........
積分: 1556
積分: 1451
積分: 10992
積分: 6472
原帖由 happy_cow 於 09-1-22 15:45 發表 剛剛知道有第二胎, 生囝囝時因為怕唔識湊, 所以選擇餵奶粉, 不過後來知道原來人奶有好多好處, 湊囝囝時似乎有啲遺憾, 依家希望第二胎可以一直餵全人奶... 不過咩經驗都冇, 媽媽們可否分享多啲嗎? 見到你地thread ...
積分: 3787
積分: 4142
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy