母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1059


1#
發表於 17-5-8 11:12 |只看該作者
請問各位Dr. Brown 排氣奶樽既月家,bb初初用dr. Brown適應嗎?因為佢係倒轉就自己滴奶,唔同chu chu咀咁樣啜先有奶,我阿囝喊到飛起,乜風都入晒去啦!奶樽有排氣功能都冇用啦....(emoji)(emoji)‍♀️


複式洋房

積分: 329


2#
發表於 17-5-8 23:42 |只看該作者
我b剛滿月。完全無問題 。飲得好好。好少嘔奶。每次都好快掃到風。不過我有朋友bb就唔岩用Dr.brown 。要買過晒的奶樽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo