母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6392


1#
發表於 17-5-12 23:48 |只看該作者
人奶唔夠餵一餐,
若一餐要食120ml,請問可以揼到40ml人奶,另外補80ml奶粉嗎?

還是要Pump幾次,儲夠120ml嗰餐先全比人奶?


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-5-13 08:55 |只看該作者
imjudy 發表於 17-5-12 23:48
人奶唔夠餵一餐,
若一餐要食120ml,請問可以揼到40ml人奶,另外補80ml奶粉嗎?

儲夠先比一餐
盡量多啲埋身,慢慢奶量會增,加油


別墅

積分: 776


3#
發表於 17-5-15 07:18 |只看該作者
人奶同奶粉要分開餵,人奶易消化,奶粉無咁易消化,一齊餵BB肚仔好似亂。泵一次唔夠一餐可以放入雪櫃夠一餐至比BB。
PS:唔同溫度奶唔好放入同一個樽
祝奶路暢通!


複式洋房

積分: 319


4#
發表於 17-5-17 22:44 |只看該作者
imjudy 發表於 17-5-12 23:48
人奶唔夠餵一餐,
若一餐要食120ml,請問可以揼到40ml人奶,另外補80ml奶粉嗎?

之前我bb一出世就入左兒科住 左5日
我會去餵20 mins 人奶
之後姑娘都會補粉比佢
咁應該一餐2樣一齊飲係得既


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo