母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 437


1#
發表於 17-5-13 19:19 |只看該作者
今朝早餐飲左杯奶茶,埋身餵,亞B成個下晝都唔肯訓,好精神,係咪真係關奶茶事?


大宅

積分: 1932


2#
發表於 17-5-13 21:04 |只看該作者
GermanyNg 發表於 17-5-13 19:19
今朝早餐飲左杯奶茶,埋身餵,亞B成個下晝都唔肯訓,好精神,係咪真係關奶茶事?
...

奶茶有咖啡因,BB飲咗會較煩燥同唔瞓覺咖


大宅

積分: 4343


3#
發表於 17-5-14 00:10 |只看該作者

回覆樓主:

我如果日頭飲超過半杯咖啡個晚個仔都好似叉左電咁,成晚都好精神。所以我好多時都只飲兩啖,過下口引,之後就係聞。我老公話我好似鬼咁聞下就當飲左。


男爵府

積分: 7205


4#
發表於 17-5-14 11:14 |只看該作者
我日日都飲,BB都(emoji)好瞓(emoji)


別墅

積分: 654


5#
發表於 17-5-14 11:34 |只看該作者
我由陀B到現在餵人奶都每早一杯奶茶,BB現三個月都一覺訓到天光

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo