夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 147


1#
發表於 17-5-22 15:21 |只看該作者
原本愛我愛家,但呢兩年小朋友每日見爸爸時間唔多過30分鐘,我就更加唔洗講,所謂嘅闊太生活,我受夠了。


大宅

積分: 3943


2#
發表於 17-5-22 17:19 |只看該作者
JessicaLeung246 發表於 17-5-22 15:21
原本愛我愛家,但呢兩年小朋友每日見爸爸時間唔多過30分鐘,我就更加唔洗講,所謂嘅闊太生活,我受夠了。
...

咩事咁大改變?


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


3#
發表於 17-5-23 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 147


4#
發表於 17-5-23 10:23 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-5-22 17:19
咩事咁大改變?

我都想知,可能生意越做越好,人就會越來越貪心,想要賺更多錢同地位,佢成個腦都係呢d


複式洋房

積分: 147


5#
發表於 17-5-23 10:24 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-23 09:48
樓主小心爆PM丫, 請與你C6 好好傾下吧, 搵錢多係相對有代價的.

放心,我懂得處理,多謝你


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


6#
發表於 17-5-23 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11316


7#
發表於 17-5-23 10:32 |只看該作者

回覆樓主:

嘗試唔好將佢放系第一位,create 返自己的生活圈子和朋友,人生系有唔同的階段,就去接受適應,可能會易過D


翡翠宮

積分: 79228


8#
發表於 17-5-23 10:38 |只看該作者
做生意做到掂都唔掂女人


伯爵府

積分: 18628


9#
發表於 17-5-23 10:51 |只看該作者
有冇同佢傾過呀?你冇懷疑過佢?


複式洋房

積分: 147


10#
發表於 17-5-23 11:05 |只看該作者
Bobo113 發表於 17-5-23 10:32
嘗試唔好將佢放系第一位,create 返自己的生活圈子和朋友,人生系有唔同的階段,就去接受適應,可能會易過 ...

我知道,所以我決定出返黎做野,希望建立返自己圈子


複式洋房

積分: 147


11#
發表於 17-5-23 11:07 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-23 10:51
有冇同佢傾過呀?你冇懷疑過佢?

有傾過,但事業高峰期既人,完全聽唔入耳


複式洋房

積分: 147


12#
發表於 17-5-23 11:08 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-23 10:51
有冇同佢傾過呀?你冇懷疑過佢?

我相信佢冇偷食,搵親佢都係公司


男爵府

積分: 7295


13#
發表於 17-5-23 11:25 |只看該作者
生意越做越好,應該比較累啦


公爵府

積分: 28457


14#
發表於 17-5-23 11:26 |只看該作者
搵親佢都係公司

you never know.....be careful still


瑪瑙宮

積分: 139681


15#
發表於 17-5-23 11:36 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-23 11:40 編輯
JessicaLeung246 發表於 17-5-23 11:08
我相信佢冇偷食,搵親佢都係公司

咁大安旨意? 非 office hour 已可帶女上公司開飯.

不過, 你做番野係啱的, 要有自己的事業/世界/收入. 做濶太唔穩陣架, 之前有个 post 都話老公有錢突然話離婚, 但從無錢過佢手, 佢離婚住邊都成問題.


伯爵府

積分: 18628


16#
發表於 17-5-23 11:45 |只看該作者
JessicaLeung246 發表於 17-5-23 11:08
我相信佢冇偷食,搵親佢都係公司

雖然對男人係需要信任去經營一段婚姻,但係自己都要留一手準備呀。男人要偷食真係好易,你穩佢就話係公司姐?你上去見佢真係係到?又或者佢lunch time走去玩你都唔知……


複式洋房

積分: 147


17#
發表於 17-5-23 19:04 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-23 11:45
雖然對男人係需要信任去經營一段婚姻,但係自己都要留一手準備呀。男人要偷食真係好易,你穩佢就話係公司 ...

真係咁多人會出去偷食?我自問生完keep得算幾好,唔差過之前好多,屋企隨時有得食,點解仲要出去食?


複式洋房

積分: 147


18#
發表於 17-5-23 19:07 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-23 11:36
咁大安旨意? 非 office hour 已可帶女上公司開飯.

不過, 你做番野係啱的, 要有自己的事業/世界/收入. ...

其實有d錢都會經我處理,兩層樓係我名,財政我唔擔心,加上我唔係想分家,我只係想一家人開開心心


複式洋房

積分: 147


19#
發表於 17-5-23 19:09 |只看該作者
hksunshine 發表於 17-5-23 11:26
搵親佢都係公司

you never know.....be careful still

你意思係公司女同事?我有探子係公司,情報應該可信


男爵府

積分: 7295


20#
發表於 17-5-23 19:34 |只看該作者
小事之麻,吾會離婚既...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo