夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2170


1#
發表於 17-6-5 15:43 |只看該作者
低津今次我同c6說想轉我做申請人,前兩次都是他做申請人,雖然之前收到錢在c6拖來拖去的情況下三人分返,今次不想煩,當我說想做申請人,他就說不好煩他,不會幫我打印表格,不會搞,叫我自己搞,但我都要他簽名,兩人提供户口文件才申請到。。。
看來今次冇得申請了。。。


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


2#
發表於 17-6-5 16:38 |只看該作者
低津有幾多錢架?由得佢自己攪自己做申請人囉,好過冇左筆資助啦,如果佢都係用係屋企邊個做申請人也一樣啦。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


3#
發表於 17-6-5 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3277


4#
發表於 17-6-5 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

既然佢都肯分3份,咪由得佢搞囉


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 17-6-5 23:05 |只看該作者
TRISTATRISTA 發表於 17-6-5 15:43
低津今次我同c6說想轉我做申請人,前兩次都是他做申請人,雖然之前收到錢在c6拖來拖去的情況下三人分返,今 ...
如果你係申請人.....但申請人要有工作才能申請你知道嗎 ????

你有工作嗎 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo