母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   6


別墅

積分: 680


1#
發表於 17-6-8 13:51 |只看該作者
黎緊10/6我會開刀啦,想請教大家:

1) 開刀有咩成功埋身餵人奶秘訣?會唔會因曾麻醉,難成功啲架?
2)幾時先可以開始飲上奶湯?係咪要等上左奶先,定頭兩日就可以飲?
3)係咪完惡露完全清哂先可以補?定21朝後就補得?甘如果要等惡露清哂,有機會好耐,甘咪過左進補最佳時機囉
4)同埋惡露未清,可唔可以飲上奶湯(如魚湯)

謝謝各位經驗媽媽


大宅

積分: 1904


2#
發表於 17-6-8 18:13 |只看該作者
LittlemBB 發表於 17-6-8 13:51
黎緊10/6我會開刀啦,想請教大家:

1) 開刀有咩成功埋身餵人奶秘訣?會唔會因曾麻醉,難成功啲架?

Hello!
我都係開刀生架,今年3月已經係第2個了
我兩個都係開刀,基本上生完都可以埋身餵架喇,一般都係生完3日會上晒奶。
開刀既話,其實頭一個月都唔好補住,唔好食薑(用左調味既可以,但係唔好食),因為食左薑既話,會令傷口生肉芽,傷口就埋得唔靚架喇!
魚湯係可以飲既,總之唔好係進補湯就得,同埋惡露未清之前,都唔好落黑豆煲湯。
以上係個人經驗


子爵府

積分: 11135


3#
發表於 17-6-8 21:57 |只看該作者
1. 開刀通常都係頭一日難下床餵BB飲奶者,你在政府定私家生?其實方法都係俾BB 密密啜,等你自己快D上奶者。在政府你會自然做到俾BB密密啜,在私家你可以要求只餵母乳,睇下醫院點安排。有d 醫院會在你未下床時抱BB俾你餵。咁等你可以下床時就要努力d去餵奶房餵啦,盡量努力向母乳姑娘學習正確餵奶知識、姿勢同BB口型。

2. 上左奶先可以飲上奶湯,否則你乳腺未通就飲,到真係上奶時你就會谷到好痛。我個時未上奶就飲少少炒米茶咁,多都無啦。其實生完點都會上奶,唔飲任何野都會上奶,因為上奶係產後荷爾蒙引發的,唔係由上奶湯引發。所以唔使咁心急。所謂「上奶湯』係幫你多d奶者其實。

3,4. 補身無咁快個喎,因為有傷口架嘛。有傷口都可以飲上奶湯,但不能進食過份滋補恆血的食物。進補應該係等過左三至四星期先,但好似唔使等到惡露全清,因為惡露通常六至八星期先清曬個喎。我個時食一些補身野時,陪月會問下惡露情況,如果惡露突然多返就要停食那些食物咁。


別墅

積分: 680


4#
發表於 17-6-9 00:15 |只看該作者
多謝你地呀!講解得好清楚


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo